Paul Nicolau, proprietarul mai multor restaurante de lux din București și din Timișoara a fost sancționat dur de către comisarii ANPC care au găsit mari probleme în urma controalelor pe care le-au efectuat. Fructe de mare necomestibile, ustensile de bucătărie ruginite și mizerie de nedescris în bucătării, acestea au fost o parte dintre lucrurile pe care le-au observat comsarii și care i-au determinat să închidă restaurantele lui Pescobar și să-i aplice o amendă considerabilă.
Dorada stricată de la Taverna Racilor fusese adusă de pe Muntele Athos
La câteva zile după ce o parte dintre restaurantele sale au fost închise, Paul Nicolau vine cu o nouă explicație în mediul online. Susține că dorada stricată pe care comisarii au găsit-o provine, de fapt, de pe Muntele Athos și că aceasta nu avea cum să fie alterată.
Conform informațiilor disponibile în mediul public, milionarul ar fi comercializat la restaurantul din Timișoara pește despre care se susține că ar fi fost alterat. Pescobar a afirmat într-un videoclip postat pe platformele de socializare că peștele nu a suferit deteriorări. Conform lui, în realitate, ar fi vorba despre doradă adusă de pe muntele Athos.
„Timișoara a fost închisă doar o zi, până am remediat cele constatate de comisarii ANPC și cu sublinierea faptului că îmi pare rău de dorada aia, că se zice că a fost doradă stricată. Aia e doradă binecuvântată de la Muntele Athos.
Au greșit ai mei o etichetă pe doar două cutii. Deci din 14 cutii care erau una peste alta, două cutii erau cu o etichetă veche, dar noi în facturi avem toate intrările”, a declarat patronul restaurantului Taverna Racilor, Paul Nicolau.
Paul Nicolau susține că au fost prezentate informații eronate despre restaurantele sale
În cadrul aceluiași clip video, omul de afaceri a clarificat că nu știe care este cifra exactă pentru cuantificarea pagubei aduse afacerii sale în urma închiderii localurilor. Cu toate acestea, a subliniat că este vorba despre o sumă semnificativă.
Paul Nicolau a argumentat că în cazul afacerilor sale, s-a generat o reacție exagerată din partea publicului și, în același timp, s-au răspândit informații false. Milionarul a afirmat că clienții săi nu au fost afectați de scandalul izbucnit și că nu se lasă influențați de zvonuri, continuând să frecventeze restul restaurantelor sale, care sunt încă deschise.




















