Redactia.ro
Home » Știri » Reacția uluitoare a unui tinere care a mancat ciocolata Dubai vandută de Gabriela Cristea. „Asta e realitatea”

Reacția uluitoare a unui tinere care a mancat ciocolata Dubai vandută de Gabriela Cristea. „Asta e realitatea”

GALERIE FOTO (2)

Gabriela Cristea, cunoscută vedetă de televiziune și recent lansată în lumea antreprenoriatului culinar, a surprins publicul prin lansarea unui desert exclusivist: ciocolata „Dubai”. Produsul a fost intens promovat pe rețelele sociale, unde Cristea a mizat pe elementele sale premium și pe estetica sofisticată pentru a atrage iubitorii de delicatese. Ciocolata „Dubai” a devenit rapid subiect de discuție, stârnind curiozitatea pasionaților de gusturi fine și declanșând o serie de reacții legate de prețul său, pe care mulți îl consideră accesibil doar celor dispuși să investească în dulciuri de lux.

Ciocolata „Dubai” – un produs cu ingrediente exotice și preț pe măsură

Lansată sub semnătura Gabrielei Cristea, ciocolata „Dubai” a fost creată în colaborare cu un atelier de dulciuri, iar promovarea sa a fost centrată pe valorificarea unor ingrediente de calitate superioară. Desertul promite o experiență unică, inspirată de aromele orientale, care integrează kataiful de fistic – un ingredient exotic ce adaugă un strat crocant și o notă distinctă de fistic la textura fină a ciocolatei. Aspectul deosebit și ambalajul elegant au reușit să atragă atenția utilizatorilor de pe rețelele sociale, însă prețul produsului a generat controverse.

O cutie de ciocolată „Dubai” conține șase inimioare cu o greutate totală de 480 de grame, fiind vândută la prețul de 118 lei. Aceasta înseamnă că fiecare bucățică are în jur de 80 de grame și costă aproximativ 20 de lei. Cristea a explicat că prețul reflectă ingredientele de înaltă calitate și complexitatea procesului de producție, aspecte care îi justifică poziționarea ca desert de lux. Cu toate acestea, pentru mulți, această sumă este o investiție considerabilă, iar părerile au fost împărțite: unii au apreciat rafinamentul produsului, în timp ce alții s-au declarat nemulțumiți de raportul calitate-preț.

Reacția unei tinere din București: „Nu are nicio legătură!”

În rândul celor care au fost curioși să încerce ciocolata „Dubai” s-a aflat și o tânără din București, care și-a împărtășit experiența online. După ce a gustat produsul, ea s-a declarat dezamăgită și a criticat atât calitatea, cât și prețul ridicat. În opinia sa, ciocolata era mult prea uscată și nu justifica prețul de aproape 120 de lei.

„Este cea mai uscată ciocolată pe care am mâncat-o vreodată. Nu are nicio legătură, niciuna. Uscată rău! De curiozitate am intrat pe site și am căutat prețul… 120 de lei… 6 bucățele de ciocolată. Sincer, nu aș da pe toate 6 nici 30 de lei. Asta e realitatea.”, a spus o internaută în mediul online.

 Reacția ei a declanșat un val de comentarii și opinii, în care unii utilizatori au împărtășit aceeași nemulțumire, în timp ce alții au sugerat că este normal ca deserturile de lux să aibă un preț mai ridicat, mai ales atunci când sunt realizate din ingrediente premium.

Sursa foto: Social Media
Sursa foto: Social Media

Argumentele Gabrielei Cristea 

Gabriela Cristea a încercat să clarifice poziționarea desertului pe piață și a explicat că prețul este justificat de ingredientele atent selecționate, care includ fistic de înaltă calitate și ciocolată premium. În plus, ea a menționat că desertul a fost conceput pentru a oferi o experiență gastronomică specială, fiind destinat celor care doresc să experimenteze gusturi exotice și rafinate. Cristea a recunoscut că acest tip de produs nu este accesibil tuturor și că nu toți sunt dispuși să plătească o sumă considerabilă pentru un desert.

De asemenea, popularitatea ciocolatei „Dubai” a determinat-o pe Gabriela Cristea să extindă distribuția produsului în câteva cofetării specializate din România, unde desertul este prezentat ca o delicatesă. În funcție de locație, prețul poate varia, iar Cristea susține că acest lucru reflectă standardele ridicate ale produsului. Totuși, ea a recunoscut că nu este surprinsă de reacțiile împărțite, întrucât gusturile și preferințele alimentare sunt subiective.

Lansarea ciocolatei „Dubai” a scos în evidență provocările pe care le întâmpină produsele de lux într-o piață sensibilă la preț

Mulți consumatori au fost atrași de aspectul elegant al desertului și de ingredientele speciale, însă prețul ridicat și reacțiile negative ale unor clienți au generat dezbateri ample. Pe de o parte, sunt cei care apreciază efortul Gabrielei Cristea de a aduce un produs inovator și exclusivist pe piață, considerând că acest tip de ciocolată este potrivit pentru ocazii speciale sau cadouri. Pe de altă parte, sunt consumatorii care se așteaptă ca un desert scump să fie nu doar frumos prezentat, ci și să ofere o experiență gustativă pe măsură.

Experiențele precum cea a tinerei din București arată că în cazul produselor de lux, așteptările sunt foarte mari, iar fiecare detaliu contează. În contextul în care oferta de dulciuri din România este vastă și variată, clienții se așteaptă ca un produs premium să își justifice prețul nu doar prin ingrediente, ci și printr-o experiență memorabilă.

Gabriela Cristea rămâne, însă, încrezătoare în calitatea produsului său și consideră că ciocolata „Dubai” își va găsi un public fidel, dornic să încerce dulciuri rafinate. Totuși, reținerile unor clienți și opiniile negative postate online subliniază că pe piața dulciurilor premium, un preț ridicat poate fi un factor decisiv în alegerea consumatorului, iar satisfacția clientului este esențială pentru succesul pe termen lung al unui astfel de produs.

adsmedia.ro - Ad Network
O lovitură zdrobitoare contra ciupercii!
Sunteți sigur de sănătate dvs.? Verificați-vă simptomele!
In loc sa il inlocuiesc, m-am schimbat cu el!
Imi pare foarte rau ca am aflat atat de tarziu despre crema asta. Adio Varicele!
Ca să tratați diabetul, trebuie să...
Minus 15 kg pe lună + stop efect
Etichete: