Reglementările legale legate de arhivarea, păstrarea și distrugerea documentelor fiscale, pot da bătăi mari de cap chiar și persoanelor foarte bine organizate. Procesul de gestionare a documentelor este unul foarte important și minuțios, însă cu servicii de arhivare din partea unor entități autorizate, poți pune păstra în ordine totul.
Un protocol cu o firma care oferă servicii arhivare documente, cu unitate protejată integrată este cea mai confortabilă, sigură și mai eficientă variantă. Un contract bine stabilit îți va salva timp, energie și îți va permite să-ți concentrezi atenția asupra activității. Odată externalizat acest proces, vei observa diferența în rapiditatea și siguranța cu care sunt gestionate datele.
Ce este o unită protejată autorizată și de ce să colaborezi cu o astfel de entitate
Unitatea protejată autorizată este o entitate juridică ce desfășoară activități economice în care minimum 30% din angajați sunt persoane cu dizabilități. Scopul structurii este de a sprijini integrarea socială și profesională a persoanelor cu dizabilități, oferindu-le șanse egale pe piața muncii.
Aceste unități sunt reglementate de Agenția Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANPDCA). Pentru a obține autorizarea, trebuie să îndeplinească cerințe impuse de legislația în vigoare, precum: angajarea persoanelor cu dizabilități (cel puțin 30% din personalul angajat trebuie să fie format din persoane cu dizabilități), adaptarea locului de muncă cu spații și echipamente pentru a facilita activitatea persoanelor cu dizabilități, contribuții la buget (chiar dacă unitățile protejate sunt scutite de anumite taxe și impozite, acestea tot trebuie să respecte obligațiile fiscale și de raportare conform legislației).
Motivele pentru care ar trebui să colaborezi cu o unitate protejată autorizată sunt numeroase și aduc beneficii anumite beneficii: sprijini incluziunea socială și contribui la integrarea profesională a persoanelor cu dizabilități, beneficiezi de produse și servicii de calitate, vei dezvolta parteneriate durabile, având un impact pozitiv asupra comunității.
Care sunt beneficiile pe care le oferă o unitatea protejată autorizată?
În primul rând putem vorbi de securitate sporită. Acestea au în dotare echipate cu sisteme avansate de securitate ce asigură un grad ridicat de protecție pentru documente. Riscul de acces neautorizat, furt sau deteriorare este redus. Printre măsuri pot fi enumerate cele ce includ păstrarea documentelor în medii controlate climatic, utilizarea tehnologiilor de criptare a datelor și monitorizarea constantă a accesului.
Un alt beneficiu este legat de conformitate legală. Alegând servicii de arhivare documente cu unitate protejată autorizată te asiguri că sunt respectate toate cerințele legale cu privire la gestionarea documentelor. Aceste unități au obligativitatea de a se conforma reglementărilor privind protecția datelor personale și păstrarea documentelor pentru perioadele stipulate de lege.
Al treile beneficiu este legat de optimizarea costurilor. O colaborare cu o unitate protejată autorizată îți va reduce costurile legate de gestionarea internă a arhivelor. Serviciile sunt specializate și sunt realizate de experți, însă costurile totale pot fi mai mici față de cele pe care ar trebui să le achiți angajând personal specializat pentru realizarea operațiunilor.
Să alegi servicii de arhivare documente este o modalitate bună de a te asigura că actele fiscale și contabile sunt în siguranță, organizate conform prevederilor legate. Prin acest parteneriat vei beneficia de eficiență crescută, vei contribui la o cauză nobilă cu impact pozitiv asupra societății și totul la o raportare calitate-preț excelentă.