Redactia.ro
Home » Stil de viață » Singurul ghid de care ai nevoie pentru a deveni un influencer pe instagram (și pentru a câştiga bani!)

Singurul ghid de care ai nevoie pentru a deveni un influencer pe instagram (și pentru a câştiga bani!)

GALERIE FOTO (2)

În aceste zile, brandurile cheltuiesc tone de bani pentru marketingul de influencer.
Și nu spun asta ușor.

Vorbim despre 10 miliarde de dolari în următorii cinci ani.

Fie că este vorba de călătorii gratuite către destinații exotice din întreaga lume sau de taxare pentru o poveste de Instagram promovată, folosirea urmăritorilor pe Instagram a devenit un mod de a fi propriul tău șef și de a câștiga bani online.

Nu sunteți sigur cum să vă transformați influența Instagram într-o afacere cu normă întreagă?
Iată ghidul meu pentru a deveni un influencer pe Instagram și a fi plătit.

Pasul 1: Definiți nișa

Instagram are peste 800 de milioane de utilizatori lunari.

Dacă doriți să aveţi o şansă, trebuie să ieșiți în evidență.

Trebuie să vorbiți cu o persoană specializată și să creați o comunitate în jurul unui subiect principal.
(Nu sunteți sigur ce nișă să alegeți? Vedeți celelalte postări ale mele despre nișele pe care le puteți domina și 5 dintre cele mai profitabile nișe.)

Prin dominarea unei nișe pe Instagram, nu va conta dacă aveți 3.000 sau 300.000 de urmăritori.
Ceea ce vei avea este un public extrem de angajat care are încredere în opinia ta – și acesta este tipul cu care brandurile vor să lucreze.

Pasul 2: Creați postări de înaltă calitate

Știu că sună simplu, dar …

Calitatea conținutului pe care îl expuneți va determina dacă oamenilor le place, astfel aceştia comentează și urmăresc contul dvs.

Un selfie încețoșat sau o imagine cu alimente slab iluminate nu atrage de obicei fani.

Dar dacă postaţi imagini de înaltă calitate (nu pixelate, ci plăcute din punct de vedere estetic) care inspiră, educă sau distrează oamenii? Acum vorbim.

Dacă doriți ca contul dvs. să crească, trebuie să investiți într-un smartphone decent sau într-o cameră DSLR și să petreceți timp făcând fotografii care au o compoziție solidă, lumină bună și care sunt focalizate în toate locurile potrivite.

Dar munca ta nu se oprește acolo.

De asemenea, trebuie să vă asigurați că scrieți subtitluri atractive și că folosiți hashtag-urile potrivite pentru a atrage adeptul ideal.

Puteți afla mai multe despre cum să faceți aceste lucruri în mod eficient în masterclass-ul meu gratuit: 3 pași simpli pentru a atrage în mod natural clienții dvs. și vânzările în 2020.

Pasul 3: Alegeţi o temă de design pentru feedul dvs.

Primul lucru care distinge conturile influencerului de masele generale este prin a avea o estetică consistentă.

O fuziune coezivă ajută publicul dvs. să știe ce să se aștepte de la contul dvs. cu o privire rapidă. De asemenea, creşte implicarea prin menținerea unei perioade mai îndelungate de timp a oamenilor în feed-uri, deoarece se vor simți obligați să le placă mai multe imagini în timp ce derulează în jos.
Când începi să lucrezi cu mărci, statisticile de implicare joacă un rol important în plata ta.

Găsiți un design de feed care funcționează pentru dvs. (adică să îl respectați în mod constant) și începeți să ieșiți în evidență faţă de restul.

Pasul 4: Respectaţi un program de postare

Algoritmul Instagram recompensează conturile care postează constant.

De ce?

Pentru că Instagram dorește ca utilizatorii să folosească în mod constant aplicația, iar conturile care o ajută să atingă acest obiectiv sunt împinse mai sus în newsfeed.

Indiferent dacă decideți să postați de mai multe ori pe zi sau în fiecare zi, trebuie să vă respectați programul.

Instagram răsplătește consecvența.

Folosiți instrumente precum Later sau Planoly pentru a vă planifica feedul pentru o săptămână. Dacă îți iei o oră din zi pentru a programa conținutul săptămânal, scrieți-ți descrierile și alegeți hashtag-urile, veți începe să înregistrați o creștere a implicării și a urmăritorilor.

Pasul 5: Implicare, implicare, implicare

Cei mai de succes Instagram influenți nu postează o singură fotografie și nu se deconectează din aplicație.

În schimb, există în mod obișnuit o întrebare în descriere și își petrec timpul răspunzând la comentarii, DM-uri și colaborând cu alte conturi.

Acest lucru ajută la crearea unui sentiment mai puternic de comunitate în jurul brandului tău și transformă urmăritorii în super fani.

Postarea unui sondaj în poveștile dvs. Instagram este un alt mod de a crește implicarea cu următorii dvs.

Întrebați-le părerea despre locul în care ar trebui să călătoriți, ce ar trebui să purtați sau ce fotografie le place mai mult.

Instagram vă răsplătește pentru crearea de conținut care primește răspunsuri, DM-uri și comentarii de la urmăritorii dvs.!

Solicitând feedback de la urmăritorii tăi este o modalitate excelentă de a înțelege ce îi face să se uite pe profilul tău în timp ce își consolidează relația cu tine și cu brandul tău.

Pasul 6: colaborează cu alți influenceri

Știi asta spunând: „Nu este ceea ce știi, ci pe cine știi”?

Acest tip de proverbe se aplică pe Instagram.

Deși este posibil să crești un cont singur, colaborarea cu alte persoane va face procesul mai ușor și mai rapid.

Veți putea, de asemenea, să faceți rețea în nișa dvs. și să găsiți oportunități despre care nu veți auzi altfel.
Petreceți ceva timp parcurgând hashtag-urile preferate și găsind conturi similare. Implicați-vă cu conținutul lor, începeți o conversație și cine știe – puteți ajunge chiar să vă întâlniți și să colaborați în viața reală.

Pasul 7: ajungeți la mărcile din nișa dvs.

După ce ați crescut contul la peste 1.000 de urmăritori, este timpul să începeți să vă adresați mărcilor din nișa dvs.

Nu vă speriați să începeți să descoperiți dacă aveți un cont mic. Dacă aveți devotement și este publicul țintă al mărcii, aveți o șansă bună de a devein influencer.

P.S. Știați că am lansat o marcă cu doar 5.000 de urmăritori și am primit o vacanţă de o săptămână gratis?

Petreceți-vă ceva timp să creați tonul perfect și să detaliați ce le puteți oferi.

Știu că se poate simți incomod la început, dar cu cât o faci mai mult, cu atât devine mai ușor.

Și la sfârșitul zilei, cel mai rău lucru pe care îl pot spune este nu, nu?

Dezvoltă-ţi abilitățile de Instagram

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini