Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » Top fashion stores în România

Top fashion stores în România

Topul celor mai apreciate magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România include Fashion Days, Answear și About you. Un alt magazin care se impune pe piața din România cu o ofertă inedită de articole vestimentare, accesorii și încălțăminte semnate de mari designeri este Mhooda, care comercializează produse 100% originale provenind de la furnizori autorizați și certificați și care sunt importate exclusiv din Italia și Franța.

Factorii care influențează prețul final al articolelor vestimentare

Atunci când vine vorba de articolele vestimentare pe care le achiziționăm, cei mai mulți dintre noi ne dorim calitate, dar și stil, eleganță și, desigur, ne dorim să fim în pas cu moda. Pentru că știm cât de important este aspectul nostru pe orice plan al vieții și pentru că ținutele vestimentare joacă un rol important mai ales pe plan profesional, în România, au apărut foarte multe magazine online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii care reușesc să răspundă la toate nevoile și cerințele consumatorilor, inclusiv în ceea ce privește bugetul disponibil. De la magazine care practică prețuri foarte mici și care propun clienților îmbrăcăminte și încălțăminte foarte accesibilă, la magazine care reușesc să pună la dispoziție colecții de piese vestimentare și încălțăminte de calitate mai înaltă și la prețuri convenabile și până la magazine de lux, cu articole semnate de mari designeri, clienții au posibilitatea de a-și alcătui garderobe complete care să corespundă stilului lor de viață și care să îi ajute să facă o impresie excelentă în mediul profesional și să se simtă confortabil în timpul lor liber. Deși calitatea este esențială când vine vorba de articole vestimentare, de încălțăminte și de accesorii, nu este foarte ușor de definit. Totuși, mulți dintre noi apreciem calitatea prin prisma materialelor și a manoperei. Magazinele online care s-au stabilit foarte bine pe piața dinamică din România au deja un renume, iar clienții au așteptările lor atât în ceea ce privește calitatea articolelor comercializate, cât și calitatea serviciilor oferite. În prezent, calitatea unui articol vestimentar sau a unei perechi de încălțăminte poate fi evaluată în funcție de magazinul de unde am făcut achiziția, de materialele folosite la fabricare, de manoperă și atenția la detalii, însă foarte mult contează și unde anume a fost fabricat articolul pe care l-am achiziționat sau în care dorim să investim, precum și condițiile în care a fost fabricat. Există o mare diferență între un costum fabricat în China și un costum fabricat în Londra. Toți acești factori influențează în mare măsură prețul pe care îl vom plăti.

Top 3 fashion stores din România în care consumatorii au încredere

Într-o perioadă în care societatea produce mai multe haine ca oricând, este cert faptul că o mare parte din surplus este fabricat din materiale mai ieftine și în acele părți ale lumii unde forța de muncă costă mai puțin. Furnizorii, lanțurile de aprovizionare, modalitatea de livrare sunt alți factori care influențează prețul pe care îl vom plăti într-un final pe respectivul articol vestimentar. Adevărata evaluare a calității ne solicită să facem propriile investigații, mai ales dacă prețuim calitatea mai mult decât orice.

Topul celor mai apreciate magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România include Fashion Days, Answear și About you. Un alt magazin care se impune pe piața din România cu o ofertă inedită de articole vestimentare, accesorii și încălțăminte semnate de mari designeri este Mhooda, care comercializează produse 100% originale provenind de la furnizori autorizați și certificați și care sunt importate exclusiv din Italia și Franța.

Materialele utilizate – definitorii pentru calitatea unui produs

Fibrele naturale sunt întotdeauna superioare sinteticelor. Și, cu siguranță, acestea au calități admirabile pe care producătorii și marile case de modă le cunosc prea bine. Bumbacul este în mod natural respirabil, oferind căldură iarna și răcoare vara, iar în funcție de modul în care este prelucrat, poate fi destul de rezistent la uzură. Pe de altă parte, lâna este foarte izolatoare în raport cu greutatea sa. Pielea naturală este materia primă preferată de producătorii de încălțăminte, genți și ruscsacuri. Acestea sunt doar câteva motive pentru care fibrele naturale sunt asociate cu calitatea. Totodată, acesta este și un clișeu, mai ales dacă luăm în considerare convingerea populară că materialele sintetice sunt ieftine și cauzează mâncărime, iritații și transpirație. Deși fibrele naturale sunt mai plăcut de purtat și mai ușor de îngrijit, tehnologia textilă a avansat foarte mult, așa că în prezent, cele mai recente fibre artificiale le depășesc pe cele naturale în ceea ce privește protecția și confortul. Producătorii care se axează pe îmbrăcăminte sportivă folosesc materiale sintetice performante cu capacități termice și de absorbție a umezelii.

Magazinele online din România, printre care și About You, Fashion Days, Answear și Mhooda propun clienților colecții variate de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii fabricate atât din fibre naturale, cât și din fibre sintetice de calitate înaltă. Mai mult decât atât, magazinele online de îmbrăcăminte fac tot posibilul să aducă în atenția consumatorilor articole vestimentare și încălțăminte sustenabile, realizate din materiale reciclate, foarte durabile, rezistente și estetice, iar această latură sustenabilă a magazinelor online este din ce în ce mai apreciată de clienți, mai ales că reciclarea este un proces destul de elaborat și de complex. Fibrele nenaturale, de exemplu, sunt mai greu de reciclat. Pe de altă parte, nici fibrele naturale nu sunt cele mai durabile, așa cum sugerează necesitatea utilizării apei și a pesticidelor implicate în producția de bumbac. Un material de calitate ar trebui să ofere o senzație plăcută la purtare, să se spele ușor, să se comporte bine la uzură și să ofere o experiență plăcută. Marii directori de creație sunt de părere că putem evalua calitatea doar în funcție de ceea ce poate face un obiect vestimentar sau o pereche de încălțăminte pentru noi și cât de bine ne poate susține în stilul personal de viață. Cu alte cuvinte, calitatea poate căpăta definiții personalizate.

Cât de mult contează unde este fabricat un articol vestimentar?

Unele țări beneficiază de o reputație istorică pentru realizarea de îmbrăcăminte de înaltă calitate. Acesta este motivul pentru care etichetele din țara de origine „Made in the UK” sau „Made in Italy”, de exemplu, acționează ca mărci de sine stătătoare și sunt strâns asociate cu calitatea. Magazinul online mhooda.ro propune clienților colecții de produse premium, importate exclusiv din Italia și Franța. Și, cu siguranță, expertiza îndelungată a unor țări își pune amprenta asupra unei anumite specializări. Anglia este renumită pentru pantofii tradiționali, Scoția pentru tricotarea cașmirului, Italia pentru croitoria sa de prêt-à-porter, Japonia pentru denimul său calitativ și așa mai departe. În timp ce unele companii beneficiază de eticheta țării lor de origine, Italia a fost printre principalele țări care au respins propunerea UE de a menționa pe toate etichetele „Made in UE”, în timp ce țările mai puțin asociate cu îmbrăcămintea și încălțămintea de calitate au fost toate în favoarea acestei schimbări. Asta nu înseamnă că aceste țări nu au abilitatea de a produce articole de calitate, ci înseamnă mai degrabă că nu au dobândit încă o reputație istorică sau un prestigiu substanțial care să acționeze în favoarea lor. De exemplu, foarte multe articole de îmbrăcăminte de designer sunt acum fabricate în Turcia. În toate magazine online din România, inclusiv în cele mai apreciate de către clienții români, printre care Fashion Days, About You și Answear se pot achiziționa articole fabricate în Turcia sau China, și asta pentru aceste țări dispun de mult timp de tehnologia necesară pentru a fabrica îmbrăcăminte la standardele solicitate de designeri. Diferența este că acele etichete care indică țara de origine oferă încredere cu privire la modul în care au fost tratați lucrătorii din acel lanț de aprovizionare. Legile care reglementează etichetarea țării de origine sunt departe de a fi aplicate cu strictețe – un articol care a fost realizat aproape în întregime într-o țară poate pretinde că a fost fabricat în altă țară dacă finisarea are loc în acea țară, iar finisarea adesea nu echivalează nici cu 10% din totalul muncii necesare. Desigur, unele branduri au o tradiție îndelungată în a fabrica un anumit tip de îmbrăcăminte specializat, iar expertiza lor în acest sens adaugă valoare produsului. Astfel de branduri de renume pot fi găsite și în cele mai populare magazine din România, inclusiv pe fashiondays.ro, pe answear.ro, pe aboutyou.ro și pe mhooda.ro. Unele branduri își construiesc reputația pe parcursul a multor ani, în timp ce alte mărci devin faimoase doar pentru că au investit sume substanțiale de bani în publicitate, așa că este necesar să fim susceptibili atunci când observăm produse scumpe de la branduri pe care nu le cunoaștem foarte bine.

Concluzii

Brandul nu este cel mai important factor atunci când dorim să achiziționăm un produs de calitate, iar magazinele online din România cunosc foarte bine acest aspect, motiv pentru care propun consumatorilor o varietate de articole lansate de diferite mărci, de la cele mai cunoscute până la cele care de abia își fac apariția pe piață. Deși ne face o mare plăcere să purtăm îmbrăcăminte și încălțăminte de calitate semnate de mari designeri, brandul nu este automat un indiciu al calității. Valoarea oricărui brand se schimbă cu fiecare generație și chiar și brandurile cu adevărat faimoase s-au confruntat la un moment dat cu perioade lungi de calitate scăzută, perioade în care au apărut mărci noi, încă nestabilite, despre care nu a auzit nimeni niciodată, dar care au dovedit că au capacitatea de a fabrica anumite articole la standarde foarte înalte, tocmai pentru că se concentrează pe ceva anume. În general, fiecare brand este înclinat să pretindă că atinge cele mai înalte standarde ale calității, dar depinde de consumator să cerceteze dacă un brand poate susține cu adevărat această afirmație. Cei care doresc calitate și care nici nu dispun de un buget generos știu foarte bine cât de necesar este să se bazeze pe magazine online de încredere, dar și cât de important este să cumpere mai rar și cu mai multă atenție, pentru a se asigura astfel că achizițiile lor sunt etice și de înaltă calitate.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@redactia.ro