Unul dintre cei mai apreciați jucători pe piața electrocasnicelor din România, Arctic, își schimbă numele și se retrage după 60 de ani de activitate. Cu toate acestea, schimbarea nu implică o dispariție efectivă a brandului, ci mai degrabă o redenumire în cadrul strategiei de rebranding a companiei mamă, Arçelik, în urma integrării acesteia în gigantul american Whirlpool.
Ce se va întâmpla cu Arctic
Arctic, cunoscut pentru produsele sale de încredere precum frigiderele și mașinile de spălat, va fi redenumit Beko, urmând să facă parte din Beko Europe, o nouă entitate care va reuni fabricile din România, Turcia și alte țări europene. Cu toate acestea, vechiul brand Arctic nu va dispărea complet, ci va continua să existe sub noua denumire, asigurându-se astfel continuitatea brandurilor din portofoliu.
Directorul de marketing și product management al Arctic, Gabriel Eremia, a subliniat că această schimbare va consolida poziția companiei pe piața internațională și va contribui la promovarea și dezvoltarea industriei electrocasnicelor din România. În plus, asocierea cu brandul corporativ Beko va sprijini creșterea solidă a companiei la nivel global și va consolida încrederea și loialitatea retailerilor față de produsele lor.
„Prin asocierea cu un brand corporativ puternic cum este Beko, avem acum șansa să ne consolidăm poziția pe piața internațională și să contribuim la promovarea și dezvoltarea industriei electrocasnicelor din țara noastră. De asemenea, această tranziție este esențială pentru a sprijini creșterea noastră deja solidă la nivel global, consolidând în același timp încrederea și loialitatea retailerilor față de brandurile noastre”, a adăugat Gabriel Eremia, director de marketing & product management, Arctic.
Rămâne un jucător important pe piața electrocasnicelor
Astfel, deși se retrage sub numele de Arctic, gigantul românesc rămâne în esență același, cu aceeași calitate și încredere pe care consumatorii au ajuns să le cunoască și să le aprecieze de-a lungul anilor. Prin această tranziție, Arctic/Beko își propune să continue să ofere produse de înaltă calitate și să rămână un jucător important pe piața electrocasnicelor, atât în România, cât și la nivel internațional.