Redactia.ro
Home » Știri » Adina Buzatu, manifest împotriva hainelor cu logo-ul la vedere

Adina Buzatu, manifest împotriva hainelor cu logo-ul la vedere

Adina Buzatu manifest

Îndrăgitul designer a lansat o campanie, numită #faralogodarcueticheta, împotriva hainelor cu logo-ul la vedere. Adina Buzatu își propune să atragă atenția asupra faptului că etalarea unor logo-uri pe haine nu face altceva decât să manipuleze percepția general.

Adina Buzatu, manifest împotriva hainelor cu logo-ul la vedere

Celebrul designer a lansat campania #faralogodarcueticheta, care are scopul de conștientizare a faptului că hainele cu logo-uri de-o șchioapă sunt expresia unui stil mediocru. Brand-urile care produc astfel de linii vestimentare nu fac decât să manipuleze oferind accesul la opulența de prost gust.

Cat de înșelătoate este strategia de etalare a brandului și de ce persoanele care le aleg riscă depersonalizarea, ne explică Adina Buzatu. “Purtarea unui tricou pe care scrie mare numele unui brand nu face altceva decât să depersonalizeze. E ca și cum, în acel moment, cel care îl poartă strigă în gura mare ”Uite de la ce brand mi-am cumpărat! Sunt bogat!“, spune designerul.

Mai mult de atât, Adina Buzatu precizează că, de multe ori, hainele care etalează logo-urile la vedere nu sunt neapărat piesele de rezistență ale vreunei colecții: „Ceea ce nu știu mulți dintre cei care cumpără logo-uri este că aceste linii de produse ale brandurilor de lux nici măcar nu fac parte din colecțiile lor de calitate. Acest trend cu logomania a fost creat în anii ’90 pentru a crește vânzările brandurilor pentru mass market (n.red. – termenul ”piață de masă” se referă la o piață pentru bunuri produse pe scară largă), prin crearea unor linii de produse de o calitate medie, nicidecum premium, cu scopul de a fi vândute celor care nu își permit să cumpere un produs premium.”, a mai spus Adina Buzatu.

„Stilul personal se construiește și spune foarte multe despre o persoană”

În plus, designerul spune că tocmai intenția de a purta musai niște logo-uri poate inhiba stilul personal. Adina Buzatu sfătuiește să alegi mai degrabă haine care ți se potrivesc și care te definesc, în detrimentul unor obiecte vestimentare aflate în vogă la momentul respectiv: „Ceea ce vă transmit prin această campanie este faptul că stilul nu are absolut nicio legătură cu logomania. Dimpotrivă, aceste nume de branduri aruncate în ținută dezechilibrează întregul concept de rafinament. Hainele bune sunt cele care au materiale de o calitate superioară, au croieli și cusături la detaliu. Acestea sunt piesele care se observă de la distanță, mult mai bine decât cele cu logo-uri, datorită croielilor impecabile, pigmenților perfecți de culoare, detaliilor simple dar de impact.

Stilul personal se construiește și spune foarte multe despre o persoană. Hainele bune sunt cele care au croieli și cusături la detaliu, cele care ne reprezintă și ne fac să ne simțim bine atunci când le purtăm.”, explică designerul.

Îndrăzniți să vă construiți propriul stil!

Adina Buzatu îi îndeamnă pe oameni să-și aleagă hainele în funcție de stilul personal, gust, nicidecum valoarea lor ori brandul de la care provin: „Mergeți în magazine, alegeți piese fără să vă uitați la brand și vedeți cum vă vin. Apoi verificați dacă acestea fac parte din colecția unui brand de renume. O să rămâneți surprinși ce combinații veți găsi. Continuați pe acest drum și trasați-vă stilul vestimentar personal #faralogodarcueticheta”, îndeamnă Adina Buzatu.

Loading...