Redactia.ro

Autostrada Lugoj-Deva, pe jumătate inaugurată. Recepția pe Lotul 3, amânată

Autostrada Lugoj-Deva, pe jumătate inaugurată. Recepția pe Lotul 3, amânată

Autostrada Lugoj-Deva, pe jumătate inaugurată. Recepția pe Lotul 3, amânată. După aproape șase ani de zile, lucrările pe cei 43 de kilometri de autodtradă între Lugoj și Deva s-au finalizat.

Autostrada Lugoj-Deva, pe jumătate inaugurată. Recepția pe Lotul 3, amânată

Deși lucrările pentru autostrada Lugoj-Deva s-au finalizat, aceasta nu va fi deschisă deocamdată circulației. Această decizie a venit după CNAIR a refuzat recepția pe lotul3, între Ilia și Holdea.

Anunțul a fost făcut, luni, de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

”Bretelele rutiere care ar fi permis descărcarea traficului auto de pe lotul 4 se află pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, pe care nu a putut fi începută recepţia din cauză că nu au fost îndeplinite condiţiile tehnice necesare”, arată un comunicat al CNAIR.

Asocierea Tehnostrade-Spedition UMB este antreprenorul contractului în valoare de peste 419 milioane de lei fără TVA. Potrivit reprezentanțilot CNAIR, recomandarea ca recepția să fie anulată pe lotul 3, a venit din partea consulatului care a monitorizat șantierul.

Lotul 4, deschis în cazul în care vor fi recepționați cei 22 de kilometri

Pentru a putea fi deschisă circulația pe Lotul 4, este necesar să fie recepționate lucrările la cei 22 de kilometri și cele două bretele de la Ilia.

Din punctul nostru de vedere, lucrările la Lotul 4 sunt finalizate, însă decizia va fi luată după finalizarea rapoartelor de la recepţie”, a declarat, pentru adevarul.ro, Ştefan Şerbu, director de şantier pe Lotul 4 Deva – Ilia.

Autostrada Lugoj-Deva se află în construcție încă din anul 2013,iar anul trecut, aceasta trebuia finalizată. Șoferii vor putea circula de la Sibiu până la granița cu Ungaria de la Nădlac pe autostradă.

Mai puțin pe o porțiune de aproximativ 13 kilometri între Holdea și Margina. Aici va trebui realizată o secțiune de autostradă formată din mai multe tuneluri. Însă, autoritățile de la drumuri au început licitația pentru proiectare și construcție abia la începutul lunii iunie.

Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA și Arcadis Eurometudes SA, sunt firmele asociate care au construit lotul 3. Contractul pentru derularea investiției, a costat 580 de milioane de lei, fără TVA.

Asocierea Tehnostrade și Spedition UMB sunt firmele asociate care au construit lotul 4, iar lucrările au costat aproximatic 419.4 milioane de lei, fără TVA.

Citește și:Guvernul aprobă astăzi exproprierile pentru autostrada Sibiu-Piteşti

Loading...