Home » Știri » BAC 2021. Baremul pentru Matematică la Bacalaureat. Iată cum se rezolvau exerciţiile, de fapt

GALERIE FOTO (2)

Baremul cu rezolvările subiectelor de la proba de Matematică a Bacalaureatului 2021 vor fi publicate începând cu ora 15:00 pe site-ul Ministerului Educației. Bineînțeles baremul va fi publicat și pe site-ul Redacția.ro.

Următoarea probă a Bacalaureatului 2021 va fi pe data de 30 iunie cu proba la alegere, iar pe data de 1 iunie, limba maternă. În ceea ce privește a treia probă de BAC 2021, elevii de la profilele umaniste vor avea de ales între Geografie, Logică și argumentare, Psihologie, Economie, Sociologie și Filosofie. Elevii de la specializările de Matematică-Informatică sau Științe ale Naturii vor avea de ales între Fizică, Chimie, Biologie și Informatică.

Barem Matematică – Bacalaureat 2021

Baremul de la proba de matematică a Bacalaureatului 2021 vor fi publicate începând cu ora 15:00 pe site-ul Ministerului Educației. Bineînțeles baremul va fi publicat și pe site-ul Redacția.ro.

Când se vor afișa rezultatele Bacalaureatului 2021, sesiunea iunie-iulie

Conform calendarului publicat pe site-ul Ministerului Educației:

• 5 iulie 2021 Afișarea rezultatelor la probele scrise, până la ora 12:005 iulie 2021 – orele 12:00 – 18:00 – Depunerea contestațiilor
  • 6 – 9 iulie 2021 Rezolvarea contestațiilor
  • 9 iulie 2021 Afișarea rezultatelor finale

Ce subiecte s-au dat la BAC la Matematică. Nivele diferite de dificultate la M1 şi M2

Subiecte BAC la Matematică. Potrivit Ministerului Educaţiei, pentru susţinerea probelor scrise s-au înscris 133.663 de candidaţi, dintre care 114.137 de candidaţi din promoţia curentă, respectiv 19.526 de candidaţi din promoţiile anterioare. În Capitală vor susţine probele scrise ale examenului de Bacalaureat peste 15.300 de candidaţi.

Cum se desfășoară examenul de BAC 2021

Probele de la BAC 2021 încep la ora 9:00, accesul elevilor în săli fiind permis până la ora 8:30. Conform prevederilor legale în vigoare, în sălile de clasă trebuie asigurate următoarele măsuri de prevenire şi protecţie: fiecare centru de examen va dispune de de asistenţă medicală, echipamente şi materiale de protecţie (dezinfectanţi, măşti etc.); intrările/ieşirile, precum şi sensul de deplasare pe coridoare, vor fi semnalizate corespunzător şi dezinfectate în mod regulat; în sălile de clasă în care se desfăşoară probele, locurile se stabilesc astfel încât să existe între candidaţi o distanţă de 1 metru unul faţă de celălalt, pe rânduri şi între rânduri; în situaţia în care acest lucru nu se poate realiza, se va asigura distanţarea maximă posibilă; fiecare persoană care are drept de acces în şcoală va primi câte o mască la sosire şi, dacă solicită, şi la plecare; sălile de clasă vor avea dezinfectanţi pentru mâini; în incinta centrului de examen va fi purtată, obligatoriu, masca de protecţie; colectarea măştilor purtate se va face în locuri special amenajate şi semnalizate. În acelaşi timp, este interzis schimbul de obiecte personale. Timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de trei ore.