Redactia.ro
Home » Stil de viață » Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște! Ce și cum mâncăm

Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște! Ce și cum mâncăm

GALERIE FOTO (2) Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște!

Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște! Pentru a nu cădea în capcana kilogramelor în plus câștigate rapid în timpul Sărbătorilor de Paște sau pentru a nu avea probleme cu indigestia, Carmen Brumă a realizat un mic ghid pentru persoanele care vor să-și păstreze silueta de Paște și în același timp să se bucure de preparatele de Paște.

Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște! Ce și cum mâncăm

Carmen Bruma, 7 reguli de respectat pentru a nu te îngrășa de Paște! Se apropie sărbătorile Pascale, iar mulți dintre noi ne dorim să rămânem la aceeași siluetă, dar fără a fi nevoiți să renunțăm la bucatele favorite de Paște. Ei bine, Carmen Brumă a realizat un mic ghid pentru cei care își doresc să nu aibă probleme cu sănătatea dar și pentru persoanele care vor să nu se îngrașe. Întrebată deseori despre metodele care ne ajută să scăpăm de kilogramele în plus, în perioada sărbătorilor de Paște, Carmen a pregătit un set de reguli care le permite oamenilor să mânânce din toate, iar silueta să nu aibă de suferit.

Iată care sunt cele șase reguli care ar trebui urmate, dacă nu vrei să te îngrași de Paște, propuse de Carmen Brumă.

1. Pentru început, persoanele care se luptă cu kilogramele în plus și care au făcut eforturi să slăbească și au reușit să ajungă la o siluetă potrivită, dar își doresc să nu compromită acest lucru, le este recomandat să guste din fiecare preparat la care poftește o singură dată pe zi, dar nu seara.
2. Sunt recomandate 3 mese principale care să conțină preparate cu proteină animală( ouă, friptură, drop, sarmale) și salată din legume proaspete de sezon
3. Se mănâncă desertul la sfârșitul mesei nu între mese sau în loc de masă, astfel încât impactul glicemic să nu fie atât de mare. Excepția este masa de seară la care nu este recomandat desertul
4. Între mese este recomandat să se ia un repaus alimentar(3-4 ore) în care să nu se consume absolut nimic
5. Înainte sau după masă se recomandă mișcarea: o oră de plimbare sau mers alert(peste 7.000 de pași, ideal peste 10.000), antrenamente din programele lui Carmen Brumă, alergare, mers cu bicicleta, role, fotbal, tenis, ș.a.m.d.
6. Nu se bea mai mult de 3 pahare de alcool pe zi,. Pentru fiecare pahar se de alcool se bea 500 ml de apă plată.
7. Paștele durează 3 zile. Se recomandă consumul doar în 2 dintre aceste alimente periculoase pentru siluetă- cozonac, pască, sarmale, dulciuri și alcool.

Bunatati de Paște

Exemplu de meniu pentru o zi

Carmen Brumă a venit și cu câteva idei de meniu pentru o zi, pentru persoanele care nu vor să se îngrașe în timpul sărbătorilor Pascale.

Dimineața

  • 2-3 oua rosii, drob ( pe saturate)
  • rosii, castraveti
  • o felie de pasca
  • mișcare o oră, (plimbare, mers alert, alergare, bicicleta, antrenamente)

Prânz

  • Ciorba de miel ( dc va place)
  • 3-5 sarmale ( cu 2 linguri de mamaliga sau 2 felii de paine)
  • o salata verde
  • 1-2 felii de cozonac sau alte dulciuri la care poftiti
  • Mișcare o oră

Cină

  • friptura de miel ( pulpa fara grasime)
  • salata verde