Redactia.ro
Home » Știri » Câți bani câștigă un agent imobiliar. Cât de mult trebuie să muncești pentru acele comisioane renumite

Câți bani câștigă un agent imobiliar. Cât de mult trebuie să muncești pentru acele comisioane renumite

Salariu agent imobiliar

În ultimii ani, agenții imobiliari au devenit unii dintre cei mai râvniți angajați, iar salariul unui astfel de angajat este destul de mare. Ce trebuie să faci pentru a deveni un agent imobiliar de succes?

Ce trebuie să faci pentru a deveni agent imobiliar?

Sectorul imobiliar a avut o creștere semnificativă după prăbușirea din 2008, acesta depășind chiar recordurile de dinainte de criză.

Pe piața, agenții imobiliari au devenit unii dintre cei mai căutați specialiști pe piața muncii, după ce oferta de locuințe este din ce în ce mai mare, ceea ce înseamnă că și prețurile au crescut.

Pentru a lucra în acest domeniu, va fi nevoie de multă energie, timp, pasiune și ambiție. Totodată, o agenție imobiliară serioasă te va ajuta să înveți bazele meseriei de la profesioniștii în domeniu și să evoluezi.

Agențiile imobiliare serioase cer ca angajații să aibp studii superioare și licențiate, dar de multe ori acestea nu sunt obligatorii.

În cazul în care ești hotărât să o iei pe acest drum sunt benefice și cursurile de agent imobiliar autorizat, iar la final să primești un atestat profesional recunoscut de Asociația Brokerilor Imobiliari și în cadrul căruia să studiezi aspecte legate de legislația imobiliară.

Ce salariu câștigă un agent imobiliar?

Un agent imobiliar nu are un salariu fix, acesta este plătit din comisionul procentual pe care îl face din închiriere sau vânzarea locuințelor.

Potrivit site-ului Bundeangajat.ro, un agent imobiliar poate câștiga în medie 10.000 de euro pe an din comisioane. Mai exact, un agent imobiliar poate câștiga 3.000-4.000 de lei pe lună, dar sumele depind de eforturile pe care agentul le depune și de politia firmei.

Un agent imobiliar trebuie să studieze în continuu piața imobiliară în scopul cunoașterii imobiloelor propuse de către proprietari spre tranzacționare.

De asemenea, trebuie să studieze cererile de servicii din partea clienților, să dezvolte propriul portofoliu de clienți și conturarea unei baze de date.

Totodată, trebuie vizionate și evaluate imobilele, terenurile și spațiile care urmează să fie vândute prin intermediul agenției.

Loading...