Redactia.ro
Home » Știri » Ce a pățit George Balta după ce s-a cazat la un hotel din Neptun. Fostul jucător de rugby s-a confruntat cu o situație neplăcută: „Aș vrea ca toată industria asta să înțeleagă că…”

GALERIE FOTO (2) Ce a pățit George Balta după ce s-a cazat la un hotel din Neptun.

Ce a pățit George Balta după ce s-a cazat la un hotel din Neptun. Documentele de reglementare prevăd ca toate clădirile publice trebuie să fie echipate corespunzător pentru persoane cu dizabilități, bătrâni sau copii. Georg Balta, fostul jucător de rugby s-a confruntat cu o situație neplăcută după ce s-a cazat la un hotel din Neptun. Fostul sportiv a fost victima unui accident în 2006d, în timpul unui meci de pregătire. La un pas de moarte, diagnosticat cu traumatism vertebro-medular cervical, luxaţie anterioară bilaterală C6-C7 (coloana vertebrală deformată în zona gâtului şi măduva secţionată complet), tânărul taloneur al Olimpiei Bucureşti a rămas paralizat de la piept în jos.

Cei care au hoteluri, pensiuni, restaurante nu țin cont de faptul că 10% din toți oamenii sunt invalizi. Multe clădiri publice ar trebui să fie dotate cu rampe pentru persoanele care folosesc căruciorul cu rotile. Normele instalării lor sunt descrise în coduri speciale de reguli, iar dispozitivul de accesibilitate trebuie să fie prezent în orice clădire publică. George Balta este activ pe rețelele de socializare, iar în urmă cu câteva zile s-a confruntat cu o situație neplăcută. Folosește scaunul cu rotile, iar în urmă cu câteva zile a mers cu echipa de producție în Techirghiol, Eforie Nord și Vama Veche.

George a căutat o cazare în Neptun, iar după ce a căutat mai multe optiuni pe net a găsit un hotel care indică faptul că are rampă pentru persoanele cu dizabilități. A rezervat, iar seara s-a prezentat la locație. Ajuns în fața hotelului și-a dat seama că nu există loc de parcare pentru persoanele cu dizabilități, dar trece cu vederea. După ce merge la recepție și-a dat seama că sunt trei trepte care duc către lift, iar după ce sesisează problema băiatului de recepție, George este ajutat de tatăl său să ajungă în camera de hotel. Ajuns în cameră, tânărul și-a dat seama că roțile scaunului cu rotile nu intrau pe ușa de la baie, motiv pentru care a decis să plece și să se cazeze în altă parte. „Mi-e destul de clar că fiecare ieșire pe care o fac în afara zonei mele, este o aventură, de cele mai multe ori nu foarte plăcută, dar dacă nu ar fi, n-aș avea ce povestii 🤷🏻‍♂️
Să purcedem:
Am fost 2 zile la mare cu echipa de producție ca să vedem câteva locații pentru film
Techirghiol, Eforie Nord și Sud, Vama Veche
Am căutat să mă cazez în Neptun, văzând că s-a dezvoltat destul de frumos am zis să încerc și am găsit pe Booking Hotel Terra care arată într-un mare fel
Citesc la facilități:
Accesibil cu scaunul cu rotile,
Facilități pentru persoane cu mobilitate redusă
Rezerv și ajung la locație pe la ora 19
Loc de parcare ♿️ nu aveau și legea spune că 4% din capacitatea parcării trebuie destinată persoanelor cu dizabilități
Zic, eh, asta nu-i o problemă, găsesc eu un loc
Ajung în recepție și mă întâmpină frumos 3 trepte care duc către lift…
Spun problema asta tipului de la recepție și îmi răspunde că știe și că primesc multe reclamații pe tema asta
Am cerut să vorbesc cu un manager și mi-a spus că abia dimineață o să vină la hotel
Zic, 3 trepte, o noapte, mă ajută tata
Ajung în cameră, cameră normală și primul lucru verific baia
Nici roțile din față nu-mi întrau pe ușă
Zic, hai că asta e măgărie, luăm bagajul și plecăm „, a scris George pe Facebook.

George Balta Sursa foto Facebook

Cum a fost primit George la un alt hotel

După ce a găsit cazare la un alt hotel, George a avut parte de o reacție neașteptată din partea angajaților. Aceștia i-au spus că au camere destinate personelor cu dizabilități, dar că nu sunt gata.
„Am plecat, nu departe ci doar am traversat strada la Hotel Apollo pe care i-am sunat să văd dacă au camere libere
I-am spus ce problemă am și tipul de la recepție a avut o reacție care m-a lăsat cu gura căscată
Mi-a spus că merge imediat să măsoare ușile și că au camere destinate persoanelor cu dizabilități dar nu sunt încă gata
Faptul că nu erau veiozele montate însemna că nu sunt gata, în rest totul era pus la punct
Managerul hotelului a acceptat să-mi dea camera și pe calea asta îi super mulțumesc 😁
Aș vrea ca toată industria asta să înțeleagă că o rampă nu înseamnă un moft, o rampă este o cale de acces mai ușoară pentru bătrâni, mame cu copii mici, persoane cu dizabilități
Fie că ești recepționer, manager, proprietar sau pur și simplu un turist, îmi doresc să aveți curaj și să atrageți atenția asupra acestor „MICI”, „NESEMNIFICATIVE” aspecte”, a povestit George.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila