Redactia.ro
Home » Știri » Ce a putut să pățească bărbat după ce a cumpărat pește de la Lidl. Clientul a luat măsuri drastice după ce situația s-a întâmplat de mai multe roi

Ce a putut să pățească bărbat după ce a cumpărat pește de la Lidl. Clientul a luat măsuri drastice după ce situația s-a întâmplat de mai multe roi

lidl

Un român, client fidel al lanțului de supermarketuri Lidl, a decis să își împărtășească public o serie de nemulțumiri legate de experiențele sale de cumpărare, în special în ceea ce privește achiziția de pește. Acesta a observat o problemă care, deși aparent minoră, s-a întâmplat de mai mult ori încât să-l determine să ia măsuri.

Bărbatul a descris situația frustrantă în care cantitatea de pește tipărită pe etichete nu corespundea cu cea măsurată pe cântar. Această discrepanță l-a condus la a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și la a găsi soluții ingenioase pentru a protesta împotriva situației.

Probleme repetate la cântărirea peștelui

Lidl, unul dintre cele mai frecventate supermarketuri din România, oferă o gamă variată de produse, inclusiv pește, care este apreciat pentru prospețimea sa. Cu toate acestea, clientul a observat în mod repetat că peștele pe care îl achiziționa, în special șalăul de Nil, avea o cantitate tipărită pe etichetă care nu corespundea cu cantitatea reală arătată de cântar.

Inițial, bărbatul nu a acordat prea multă importanță acestei probleme, dar, pe măsură ce situația s-a repetat, el a decis că trebuie să ia măsuri. De fiecare dată când a observat diferențe între greutatea peștelui și cea indicată pe ambalaj, nemulțumirea lui a crescut, mai ales că situația nu părea să fie una izolată.

Nemulțumit de discrepanțele constatate, bărbatul a contactat departamentul de suport clienți al Lidl pentru a semnala problema. În câteva rânduri, reprezentanții magazinului au răspuns solicitării sale și i-au oferit vouchere cadou drept compensație. Totuși, cu toate că Lidl a promis că problema va fi remediată, clientul a observat că situația persista și după mai multe sesizări.

Ceea ce l-a deranjat și mai tare pe client a fost faptul că, la un moment dat, personalul de la suport clienți a încetat să mai răspundă solicitărilor sale. Bărbatul a povestit că, deși la început magazinul părea dornic să rezolve problema, ulterior comunicarea s-a întrerupt, iar problema cântăririi incorecte a peștelui a rămas nerezolvată.

Frustrarea clientului: o problemă neglijată

Când promisiunile de soluționare din partea Lidl nu au fost respectate, clientul a devenit din ce în ce mai frustrat. El a continuat să observe discrepanțe între greutatea afișată pe etichetă și cea reală, ceea ce i-a generat sentimentul că situația era ignorată de magazin.

”Am tot cumpărat pește de la Lidl, mai exact Șalău de Nil și nu de putine ori, cantitatea trecută pe etichetă era diferită față de cea arătată de cântar. Mai nou, când am zis celor de la support de această problemă, m-au ignorat. Altă dată când i-am avertizat, au reacționat imediat și mi-au dat voucher cadou. Problema ambalării tot nu au rezolvat, deși mi-au promis de fiecare dată că se va rezolva.”, a povestit clientul Lidl.

O soluție ingenioasă și ironică: Bani de Monopoly

Dezamăgit de lipsa unui răspuns concret și de atitudinea magazinului, clientul a găsit o soluție creativă, dar și ironică. Într-o încercare de a protesta față de această situație, el a glumit că va merge la cumpărături cu propriul cântar și va plăti diferența dintre greutatea reală și cea de pe etichetă cu bani de Monopoly.

”O să merg cu cântarul la cumpărături de acum încolo și o să plătesc cu bani de Monopoly diferența dintre ce indică pe cântar și cât cântărește în realitate.”

În ciuda glumelor sale, problema rămâne una serioasă pentru acest client fidel al Lidl. Nemulțumit de lipsa de acțiune din partea magazinului, bărbatul a decis să depună o plângere oficială la ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor), în speranța că această instituție va lua măsuri pentru a investiga problema. Până în momentul în care și-a făcut publică povestea, el nu primise încă un răspuns din partea ANPC, dar spera ca acest pas să conducă la o soluție finală.

Clientul a ținut să precizeze că, deși a întâmpinat această problemă de mai multe ori, nu toate produsele de pește din Lidl sunt afectate. În experiența sa, aproximativ unul din opt produse avea cantitatea greșit inscripționată pe ambalaj. Acest lucru sugerează că problema nu este una generalizată, dar destul de frecventă pentru a deveni enervantă pentru un cumpărător constant.

adsmedia.ro - Ad Network
O lovitură zdrobitoare contra ciupercii!
Sunteți sigur de sănătate dvs.? Verificați-vă simptomele!
In loc sa il inlocuiesc, m-am schimbat cu el!
Imi pare foarte rau ca am aflat atat de tarziu despre crema asta. Adio Varicele!
Ca să tratați diabetul, trebuie să...
Minus 15 kg pe lună + stop efect
Etichete: