Cristina Bâtlan este una dintre membrii juriului de la Imperiul Leilor. Iată ce spune aceasta despre participarea la acest show și cum și-a început ea afacerea.
Cristina Bâtlan, femeia din juriul de la Imperiul Leilor
Cristina Bâtlan este singura femeie care face parte din membrii juriului de la emisiunea Imperiul Leilor. Aceasta este lidera brandului Musette, celebra firmă de pantofi. Totuși, ea nu a pornit de aici, ci de la o firmă de textile pe care a deschis-o împreună cu fratele său.
Musette are la ora actuală 500 de membri, 28 de magazine, atât pe teritoriul țării noastre, cât și în afara acesteia. Totodată, cifra de afaceri este de 16 milioane de euro.
Ce așteptări are Cristina Bâtlan de la emisiunea de la Pro TV
Aceasta dorește să găsească o idee de afacere care să o inspire și în care să investească.
„Aș vrea să investesc într-o companie sau afacere în care nu ar trebui să mă preocup neaparat de bunul mers, ci să vin ca business angel, să întâlnesc oameni care știu cum se face lucrul acesta și să-l facă bine. Mă reinventez permanent, așadar, am nevoie de inspirație în business-ul meu actual, dar și în viața mea de zi cu zi.
Mi-aș dori să avem în față oameni și poveștile lor, povești adevărate.Mă preocupă tendințele în zona de lifestyle, sănătate, mediu și sustenabilitate. În materie de trenduri sunt foarte la curent cu ce se întâmplă la nivel mondial. Mi-ar plăcea să fiu invitată într-o afacere în domeniu, să mă implic precum o fac în propria mea companie.”
Cum a început Cristina Bâtlan afacerea sa
Cristina Bâtlan a început afacerea sa alături de fratele său, iar aceasta s-a extins rapid.
„Cristina Bâtlan este o leoaică prietenoasă, zâmbitoare, empatică, puternică, dar agilă în fața celorlalți lei atunci când propunerile i se potrivesc profilului ei. A intrat în lumea afacerilor la 19 ani, când și-a dat seama că nu va profesa ca avocat. A renunțat la cursurile Facultății de Drept si alături de Roberto Bâtlan a început să dezvolte o afacere cu materiale textile.
De-a lungul anilor, și-au dat seama că business-ul lor trebuie să se dezvolte și au pus bazele grupului Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte. Musette are o echipa de peste 500 de membri, două fabrici, 28 de magazine în țară și străinătate și o cifră de afaceri de peste 16 de milioane de euro”, se arată pe site-ul Pro TV despre Imperiul Leilor.