Redactia.ro
Home » Știri » Ce cărți merită să citești în 2021 dacă vrei să începi o afacere

Ce cărți merită să citești în 2021 dacă vrei să începi o afacere

GALERIE FOTO (2) Afacere 2021

Dacă dorești să devii antreprenor, trebuie să știi că ai mult de muncă înainte. Trebuie să te documentezi foarte bine și mai ales să citești din domeniul în care urmează să te lansezi. Iată ce cărți îți pot fi de mare ajutor dacă vrei să deschizi propria afacere și nu ai deloc experiență.

Ce cărți trebuie să citești dacă vrei să îți deschizi propria afacere

Trebuie să te documentezi bine înainte de a începe prima afacere și ce mod mai la îndemână decât să citești experiențele unor oameni care au fost cândva ca tine, dar au ajuns să aibă succes? Iată ce cărţi ţi-ar fi de mare ajutor dacă eşti la început de drum pentru deschiderea unei afaceri.

Rework de David Heinemeier Hansson şi Jason Fried

Este o carte foarte bună pentru că îți dă multe idei pe care să le aplici în cazul afacerii pe care vrei să o deschizi. Este o carte destul de scurtă, așa că o vei trmina foarte repede. Dar cu sigugranță nu te vei mai putea opri din citit fiind cu adevărat captivantă.

 Consilierul de încredere  de David H. Maister, Charles H. Green şi Robert M. Galford

Este o carte despre afaceri esențială, pe care ar trebui să o știe toată lumea și mai ales să o citească. În cazul în care vrei să devii om de afaceri, este vital să o parcurgi și să îi înțelegi ideile. Nu ar fi rău nici dacă ți-ai face notițe!

Totul despre Psihologia persuasiunii de Robert B. Cialdini

În orice afacere, partea de vânzări este extrem de importantă, pentru că în funcție de ea poți să scoți sau nu profitul. Această carte te învață cât de importante sunt vânzările și mai ales cum să aplici niște principii simple pentru a avea vânzări bune, dar și clienți mulâumiți care să se întoarcă de fiecare dată la tine. Este o carte pratică, cu multe exemple din care ia ce învăța.

The Lean Startup – Eric Ries

Este o carte apărută în anul 2013 și este una dintre cele mai bune cărți din domeniu. Aceasta te învață cum să construiești o companie pentru vremurile în care trăim, o companie de viitor, creativă și inovativă.