Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » Ce livrabile ar trebui sa existe in colaborarea cu o agentie de marketing digital?

Ce livrabile ar trebui sa existe in colaborarea cu o agentie de marketing digital?

Pentru multi administratori de afaceri, colaborarea cu o agentie de digital marketing este un lucru nou, inedit. Prin urmare, cresc sansele ca acestia sa se afle in parteneriat cu o agentie care nu isi face treaba tocmai asa cum trebuie. De altfel, probabil cunosti foarte bine legendele agentiilor care promit luna de pe cer (prima pagina Google) si nu livreaza absolut nimic.

Acest lucru se datoreaza, in mare, faptului ca beneficiarii serviciilor nu stiu la ce livrabile ar trebui sa se astepte de la o agentie de marketing. Ei bine, acest articol are rolul de a indeparta cateva dubii si clarifica lucruri pentru tine!

 

Ce sunt elementele livrabile?

 

Livrabilele (in engleza, deliverables) sunt elemente care trebuie furnizate in mod regulat beneficiarului unui serviciu. Acestea pot avea forma unui produs finit (un articol, un design) sau a rapoartelor care atesta performantele unui serviciu (un raport SEO, un audit UX).

O agentie de marketing digital iti va oferi ambele tipuri de livrabile, mai ales daca agentia in sine iti ofera un pachet complet de servicii. Astfel, printre cele mai importante tipuri de livrabile se numara urmatoarele:

  • Audituri de continut SEO sau social media – acestea sunt o analiza a performantei anumitor campanii si strategii aplicate de agentia de marketing. Ele evalueaza performanta in timp a acestora, dar mai ales corectitudinea modului in care au fost implementate. De regula, un audit are rolul de a descoperi anumite probleme si iregularitati;
  • Rapoarte ale campaniilor media – orice campanie implementata de o agentie de marketing trebuie insotita de un raport lunar care sa evidentieze schimbarile provocate de campania respectiva;
  • Active creative – activele de acest tip sunt extrem de importante in colaborarea cu o agentie de marketing deoarece le vei folosi in nenumarate locuri (pe website-ul propriu, in social media, ca si poze pentru articole, in email marketing si nu numai). Activele creative trebuie sa furnizate in format corespunzator incat sa permita editarea ulterioara, daca este cazul;
  • Propuneri de pret pentru campanii viitoare – evident, campaniile de marketing au un pret separat de costurile implicate de angajarea unei agentii. In functie de dorintele fiecarui client in parte, pretul campaniilor se poate schimba lunar. Este de datoria agentiei de marketing sa propuna un pret nou, adecvat asteptarilor si cerintelor clientului, atunci cand este cazul;
  • Rapoarte de performanta lunare – in fiecare luna, o agentie de marketing profesionista pune la punct rapoarte de performanta pentru fiecare client in parte. Acestea sunt obligatorii deoarece sunt in primul rand de mare ajutor pentru agentie in sine. Agentia isi poate evalua propriile eforturi in timp ce clientii afla detalii esentiale despre unde anume s-au dus banii lor.

 

In colaborarea cu o agentie de marketing, acestea sunt principalele tipuri de livrabile pe care trebuie sa le primesti la finalul fiecarei luni sau la fiecare cateva luni (in cazul anumitor livrabile). Fara acestea, colaborarea nici nu ar trebui sa existe.

 

Mai multe informatii si detalii despre livrabile si importanta acestora iti pot spune expertii The Markers. Aceasta agentie, cu cei zece ani de experienta in online, poate oferi afaceri tale sprijinul de care are nevoie pentru a se dezvolta corespunzator in mediul digital!

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini