Redactia.ro
Home » Sport » Ce mașină conduce, de fapt, Titi Aur în viața de zi cu zi. Valorează mii de euro

Ce mașină conduce, de fapt, Titi Aur în viața de zi cu zi. Valorează mii de euro

Titi Aur

Titi Aur este unul dintre cei mai cunoscuți piloți de raliuri din România, dar și campioni din acest domeniu. Este un iubitor de viteză și, pasionat de mașini, Titi Aur are în prezent propria sa academie. Însă, ce mașină conduce acesta în viața de zi cu zi?

Ce mașină conduce, de fapt, Titi Aur în viața de zi cu zi. Valorează mii de euro

Titi Aur este un profesionist în zona de raliuri. A participat la foarte multe raliuri în lunga sa carieră. Datorită performanței sale, a reușit să obțină 8 titluri de campion al României în anii: 1995, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2006. În prezent, el deține și școala sa proprie de conducere defensivă și pilotaj, unde predă. Dincolo de toate acestea, mulți se întreabă ce mașină conduce renumitul campion.

Ei bine, Titi Aur conduce un Mitsubishi EVO IX, care accelerează 100 km/h în doar 7 secunde, potrivit site-ului experimentează.ro. Un astfel de autoturism ar costa peste 26 mii de euro.  Această mașină Titi Aur ar folosi-o și pentru cursanții săi de raliuri.

Foto: mașina lui Titi Aur, Sursa: rallymax.ro

Cum conduci o mașină cu viteză fără să-ți pierzi viața

Mulți adepți ai vitezei își pierd viața din cauza acestui lucru. Fostul pilot consideră că acest lucru se întâmplă din cauză că sunt muți cursanți care nu învață corespunzător o școală auto.

Toată România are o problemă de educaţie când vorbim de maşini (…) Nu avem şcoli de şoferi, avem şcoli de luat permisul. După ce ai luat permisul, nimeni nu te mai trage de mână, nimeni nu mai face nimic şi conduci aşa cum ai învăţat la şcoala de şoferi, adică de multe ori rău“, a spus Titi Aur pentru Ziarul de Iași.

De altfel, acesta a mai spus că o mașină trebuie analizată foarte bine atunci când este cumpărată.

„Un om serios, care ţine la viaţa lui şi a familiei lui, se gândeşte la o maşină cu multe sisteme de securitate, gândită, construită, pentru a-l proteja în caz de accident. Să aibă şi sisteme pasive, şi sisteme active, pentru că cele active sunt cele care lucrează împreună cu şoferul (ABS, ESP, controlul tracţiunii), cele pasive sunt cele care intră în funcţie numai în momentul accidentului (şasiul să absoarbă cât mai multă energie, centurile, airbagurile). Repet, ca tânăr, ca nebunatic, îţi iei maşină impresionantă, te urci la volan, maşina, dacă e relativ nouă, te ţine pe drum până la un loc şi de la acea viteză, 100, 110, 120, când o scapi de sub control, practic nimic nu se mai poate face, oricâte sisteme ar avea, nu te mai protejează“, a mai spus specialistul auto.

Etichete: