Redactia.ro
Home » Stil de viață » Cum a devenit dieta Daneză una dintre cele mai eficiente metode de slăbit

Cum a devenit dieta Daneză una dintre cele mai eficiente metode de slăbit

Dieta militară. Cum arată regimul alimentar cu care slăbești 5 kilograme în 7 zile

Cunoscută și sub denumirea de „dieta de la Copenhaga”, dieta daneză își propune să accelereze procesul de slăbire. Este o dietă de 13 zile, care promite o pierdere incredibilă în greutate de până la 10 kg în această perioadă.

Ce presupune Dieta Daneza

Dieta daneză a fost creată de un medic la un spital din Danemarca pentru a produce o scădere rapidă în greutate la pacienții cu obezitate morbidă înainte de a fi operați. Dieta este menită să fie un plan pe termen foarte scurt și efectuat sub supraveghere medicală. Sunteți îndemnat să mâncați 3 mese pe zi, fără gustări , în timp ce urmați dieta. Dieta sugerează să bei apă dacă ți-e foame între mese. Sunteți descurajat să mâncați după ora 18 și nu vi se permite să vă delectați cu mâncare neplanificată.

Carnea de vită, mielul, păsările de curte (de exemplu pui și curcan) și ouăle sunt surse bune de proteine, cu un conținut scăzut de calorii și sunt o parte dintre alimentele pe care trebuie să le consumați pe parcursul dietei. Proteinele sunt esențiale pentru menținerea masei musculare sănătoase și pentru susținerea pierderii în greutate. Dar, ca aproape toate celelalte diete, va trebui să mâncați și legume. Legumele pe care trebuie să le mâncați exclusiv sunt morcov, țelină, spanac, salată verde și roșii. Cât despre fructe, nu sunt restricționate în această dietă. Deci, puteți mânca orice fruct doriți la masa.

Exemplu de mese pentru o zi conform dietei daneze

  • Mic dejun: Cafea neagră fără zahăr adăugat.
  • Prânz: O porție mică de șuncă cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.
  • Cină (cel târziu ora 18) : 200 g de miel la grătar cu o salată verde și suc de lămâie.

Efectele secundare ale dietei daneze

Ca orice fel de dietă sau medicament administrat, această dietă daneză are și ea dezavantajele ei. În unele cazuri pot apărea efecte secundare. Dacă nu obțineți suficiente calorii vă poate afecta metabolismul și sănătatea. Caloriile pe care le consumi oferă corpului tău energie. Cele mai multe dintre aceste calorii sunt folosite pentru a rula sisteme la care nici nu te gândești, cum ar fi digestia, ritmul cardiac și funcția creierului.

Dezechilibrele nutriționale de care ați putea suferi includ deficiențe de minerale și vitamine. În timp ce vă aflați la dietă, nivelul colesterolului ar putea deveni, de asemenea afectat. Mai mult, glicogenul scăzut poate duce la probleme fizice precum amețeli, respirație urât mirositoare, iritabilitate, vărsături. Prin urmare, această dietă nu este cu siguranță bună pentru toată lumea. Nu ar trebui să fie întreprinsă de: persoane care se antrenează activ, minori, vârstnici, gravide sau care alăptează.

Etichete: