Home » Știri » Cum arată primul obiect „extraterestru” găsit pe Pământ. Dezvăluiri uluitoare făcute de un cercetător de la Harvard

GALERIE FOTO (2)

S-a aflat cum arată, de fapt, primul obiect „extraterestru” găsit pe Pământ. Avi Loeb, un cercetător și profesor de la Harvard, a făcut acum o serie de dezvăluiri uluitoare. Este vorba, mai degrabă, despre o serie de obiecte care ar fi ajuns pe planeta noastră după ce au venit dintr-o altă galaxie.

Fizicianul susține că sunt aproximativ 700 de mici sfere metalice, care au fost descoperite în Oceanul Pacific, în anul 2014. Omul de știință le-a studiat timp de două săptămâni, sperând astfel să dovedească în sfârșit existența vieții extraterestre.

Cum arată, de fapt, primul obiect „extraterestru” găsit pe Pământ?

Omul de știință de la renumita universitate Harvard este unul dintre cei care studiază de ani buni posibilele dovezi ale vieții extraterestre. Echipa lui a recuperat obiectele metalice bizare din apele Oceanului Pacific în luna iunie. Avi Loeb susține că acestea provin din spațiu, mai exact de undeva din afara sistemului nostru solar. Sferele metalice s-ar fi desprins dintr-un obiect asemănător ca formă cu un meteor, care s-a prăbușit lângă Papua Noua Guinee în urmă cu nouă ani.

Dintre cele 700 de sfere găsite de cercetătorii de la Harvard, 57 conțin niște substanțe care nu se potrivesc cu niciun compus de pe Terra, indiferent dacă vorbim de cele din surse naturale sau create de om. Momentan, fizicianul Loeb încearcă să își dea seama dacă aceste obiecte sunt create în mod natural sau în mod artificial.

„Este o descoperire istorică, deoarece este pentru prima dată când oamenii pun mâna pe materiale care au făcut parte dintr-un obiect mare, sosit pe Pământ din afara sistemului nostru solar”, a declarat Avi Loeb, potrivit Daily Mail.

Cum arată primul obiect "extraterestru" găsit pe Pământ
Acestea sunt sferele care provin din afara sistemului nostru solar.

Ce s-a descoperit în interiorul acestor sfere

Acum, omul de știință își dorește să afle dacă aceste obiecte fac parte dintr-un meteor obișnuit sau dacă sunt resturi ale unei tehnologii extraterestre care a plutit în spațiu timp de mii de ani.

„Succesul acestei expediții ne arată cât de important este să îți asumi riscuri în știință, în pofida tuturor obstacolelor, ca să ai șansa să descoperi noi informații”, a completat Avi Loeb.

Conform rezultatelor obținute după analizarea sferelor în laborator, acestea conțin uraniu, beriliu, dar și reniu. Acesta este unul dintre cele mai rare elemente de pe planeta noastră. Omul de știință susține că această compoziție a obiectelor „extraterestre” nu se potrivește nici cu cea a lunii, a planetei Marte sau a altor sateliți naturali din sistemul nostru solar, provenind cel mai probabil dintr-un alt sistem solar.

Sursă foto: Daily Mail & Avi Loeb