Redactia.ro
Home » Știri » Cum trebuie să procedezi dacă ți-a expirat cardul la Banca Transilvania, ING sau BCR

Cum trebuie să procedezi dacă ți-a expirat cardul la Banca Transilvania, ING sau BCR

Cum trebuie să procedezi dacă ți-a expirat cardul la Banca Transilvania, ING sau BCR. Iată care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi.

Dacă te ia prin surprindere data de expirare a cardului de debit sau credit și pentru a evita orice neplăcere a unei plăți eșuate din cauza cardului expirat, iată cum trebuie să procedezi dacă ți-a expirat cardul la Banca Transilvania, ING sau BCR.

Cum trebuie să procedezi dacă ți-a expirat cardul la Banca Transilvania, ING sau BCR

Toată lumea trebuie să știe că un card de debit se reinnoiește automat dacă a fost folosit în ultimele 6 luni înainte de expirare.

Noul card se va ridica de la sucursala la care a fost deschis contul. Acest lucru poate fi însă modificat în funcție de opțiunile fiecărui client, sunând la serviciul Call Center Carduri, care se regăsește pe spatele cardului.

Trebuie menționat că un card poate fi utilizat până în ultima zi din luna trecută pe card.

Serviciul Call Center Carduri de la Banca Transilvania, disponibil 24 h/24 h, poate fi apelat la numărul de telefon 0801.010.128 apelabil din rețeaua Telekom, 0264.308.028, disponibil din orice rețea, inclusiv internațional. Clienții au la dispoziție și numărul *8028, apelabil din retelele Vodafone, Orange și Telekom.

Pentru clienții ING Bank, numărul serviciului Call Center este 021.402.83.91.

Pentru cei care au nevoie să intre în legătură cu serviciul Call Center BCR, pot apela *2227 (*2BCR), numarul apelabil din rețelele mobile Vodafone, Orange, Telekom și RDS-RCS. Dacă clienții sună din străinătate, numarul de telefon disponibil este +4021.407.42.00.

Cum să faci card de debit la Banca Transilvania, ING sau BCR

Nu este deloc complicat sa faci un card de debit, fiind vorba de un proces extrem de simplu.

Pentru a face un card de debit la Banca Transilvania, ING sau BCR este nevoie doar de un scurt drum la o sucursală a băncii alese. Atenție, este necesară prezentarea actului de identitate!

Pentru emiterea unui card, în cazul oricărei bănci, se va completa un formular. Urmează semnarea unei convenții de cont curent sau act adițional, după caz.

În doar câteva zile lucrătoare, noul card bancar se va emite la sucursala stabilită. Trebuie menționat că respectivul card va avea nevoie de un cont atașat, în care se vor depune bani.

Trebuie știut încă dinainte că poti alege un card în lei sau un card în euro, care se poate folosi și la POS-urile si bancomatele din străinătate. Tototdată, încă de la început, se poate opta pentru o alertă prin SMS în care vei fi informat despre statusul plăților și alimentărilor din contul respectiv.

Etichete: