Redactia.ro
Home » Știri » De-a râsul plânsul! Zeci de români au rămas pe un aeroport din Barcelona după ce compania WizzAir a vândut mai multe bilete decât locuri

De-a râsul plânsul! Zeci de români au rămas pe un aeroport din Barcelona după ce compania WizzAir a vândut mai multe bilete decât locuri

Zeci de români au rămas pe un aeroport din Barcelona după ce compania WizzAir a vândut mai multe bilete decât locuri

De-a râsul plânsul! Caz șocant pe un aeroport din Barcelona. Zeci de români care au cumpărat bilete de avion de la compania aeriană Wizz Air au rămas în aeroport, după ce firma ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile. Care a fost explicația reprezentanților companiei?

De-a râsul plânsul! Zeci de români au rămas pe un aeroport din Barcelona după ce compania WizzAir a vândut mai multe bilete decât locuri

De-a râsul plânsul! 40 de români au rămas pe un aeroport din Barcelona, în ciuda faptului că și-au cumpărat biletele de avion. Vineri seara, aceștia nu s-au putut îmbarca în cursa operată de WizzAir, după ce compania ar fi vândut mai multe bilete decât locuirle disponibile. Potrivit Europa Liberă, oamenii aveau bilete pentru cura de la ora 20.40, spre București, dar îmbărcarea le-a fost refuzată de compania WizzAir. Românii au fost revoltați pe această situație, criticând dur sistemul companiei de zbor. „Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă şi altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că nu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, niciun reprezentant de la WizzAir nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a declarat un pasager.

Conform aceleiasi sursp, niciun reprezentan al companiei aeriene nu a venit pe aeroportul spaniol pentru a le oferi informații. Oamenii și-au cumpărat biletele de avion în urmă cu 15 zile pe internet și au aflat, din discuțiile cu personalul că o situație a fost produsă și în urmă cu o seară.

Reacția companiei WizzAir

În urma acestui incident, reprezentanții companiei aeriene au reacționat și și-au cerut scuze tuturor pasagerilor. „Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaţionale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menţine operaţiunile de zbor, aşa cum este practica normală în industria aviaţiei.(…)Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate. Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat”, au precizat reprezentanţii companiei.

De asemenea, compania a precizat că pasagerii au primit rambursarea integrală a biletului și li s-a asigurat rezervare la următoruul zbor cu asigurarea hotelului pentru cazare. „Toți pasagerii afectați primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel și sunt despăgubiți în conformitate cu legislația privind drepturile pasagerilor”, a transmis WizzAir.

Etichete: