Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » De ce a făcut plajă în celofan acest bărbat. Turiștii s-au uitat de două ori la el să vadă dacă mai respiră

De ce a făcut plajă în celofan acest bărbat. Turiștii s-au uitat de două ori la el să vadă dacă mai respiră

GALERIE FOTO (2)celofan

Un bărbat întins pe plajă cu un celofan peste el i-a făcut pe toți aflați pe plaja din Eforie Nord să se întrebe ce se întâmplă cu el sau dacă mai respiră.

I s-au făcut fotografii, a fost filmat și, într-un final, s-a aflat și adevărul.

Bărbatul făcea saună pe plajă

Mulți turiști au crezut că bărbatul se protejează de Covid-19, mai ales că ne aflam în plină pandemie. Câțiva oameni care făceau plajă în preajma lui au alertat salvamarii din Eforie Nord. Aceștia s-au deplasat rapid lângă prosopul individului și au căutat adevărul.

Răspunsul a fost unul surprinzător, iar oamenii au înțeles motivul. Se pare că acesta urma o formă de tratament recomandă de un doctor. „Face saună pentru că el are un pic de artrită reumatoidă şi i-a explicat un medic că dacă stă la căldură, aşa, îi e bine. Şi se simte extraordinar de bine”, a răspuns o femeie de lângă bărbat.

Remediu pentru reumatism

Ionuț Badea, medic reumatolog a explicat care este legătura dintre reumatism și vreme. „Reumatismul este un termen general, care acoperă multe patologii, peste 200. Cred că în populaţia generală, reumatismul este considerat ca o durere articulară, iar cele mai frecvente dureri articulare sunt asociate artrozei sau bolilor inflamatorii ori autoimune, precum poliartrita reumatoidă, spondilita anchilozantă, artrita psoriazică, lupusul”, a explicat medicul, potrivit doctorulzilei.ro.

Pe lângă faptul că sauna detoxifică organismul, reduce și durerea musculară și de încheieturi. Circulația mai bună a sângelui ușurează transportul de substanțe nutritive și oxigen la toate țesuturile organismului, inclusiv mușchi și încheieturi și le ajută să se regenereze și să se vindece. Șocul termic determină procese antiinflamatorii, precum și o creștere a endorfinelor, ce reduc senzația de durere.

Câteva măsuri de precauție când mergeți la saună

• Începe cu ședințe de 5-10 minute; după un duș rece și un pic de odihnă poți reintra în saună de 2-3 ori; eu sunt acomodată, așa că fac două ședințe mai lungi, de cel puțin 20 de minute.
• Hidratează-te, în saună se pierde multă apă prin transpirație; cel mai indicat ar fi să bei apă minerală după sau chiar și în timpul saunei, și să iei suplimente de săruri minerale.
• Nu intra în saună cu lentile de contact, iar dacă ai implanturi artificiale, înfășoară bine zona cu un prosop gros și ai multă grijă să nu se topească.
• Evită sauna dacă ești însărcinată.
• Părăsește imediat sauna dacă vezi că îți vine să leșini sau nu te simți bine.

Etichete: