Redactia.ro
Home » Știri » Decizia supermarketurilor și magazinelor din România în 20 martie 2020

Decizia supermarketurilor și magazinelor din România în 20 martie 2020

Pericolul alimentelor contrafăcute. Cum le putem recunoaște pentru a nu ne pune în pericol

Vineri, 20 martie, mai multe supermarketuri și magazine din România au luat o serie de măsuri în contextul crizei coronavirus. Atât Kaufland, Lidl, Cora, cât și Ikea și alte magazine au luat măsuri pentru protecția clienților și angajaților.

Reprezentanții hypermarketului Kaufland au anunțat, printr-un comunicat, că au luat măsuri suplimentare pentru sporirea siguranței în magazin. În anumite situații, pentru a evita supra-aglomerarea, dacă situația o impune, se va lua decizia de a permite accesul în magazin, în grupuri restrânse de persoane.

Pe podeaua magazinului Kaufland au fost amplasate benzi care indică distanța de minimum un metru, recomandată între persoane. De asemenea, comunicatul anunță că toți angajații cunosc regulile de igienă și de prevenție, iar suprafețele sunt dezinfectate des. De asemenea și cărucioarele, casele de marcat, mobilierul, clanțele, butoanele etc sunt dezinfectante frecvent.

În magazine s-au instalat geamuri de protecție din plexigral la casele de marcat. Magazineel sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, pentru clienți. Se recomandă utilizarea cardului pentru plăți

“Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă. Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației”, mai precizează reprezentanții Kaufland.

În plus, Kaufland își asigură clienții că există stocuri și au livrari zilnice, astfel că magazineel rămân deschise și toate echipele lucrează pentru a evita aglomerația în magazine și la cozi.

Și LIDL a luat măsuri în magazine

Lidl a implementat noi măsuri pentru a proteja clienții și angajații. S-au lipit pe podea marcaje pentru păstrarea distanței, se evită supra-aglomerarea și se dezinfectează magazinul.

“Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat. Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl.



Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază. Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale. Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături”
, mai precizează retailerul.

Cora România a anunțat că nu raţionalizează produsele

Și în magazinele Cora s-a început motajul separatoarelor de plexiglas. De asemenea, magazinul se dezinfectează și se evită aglomerearea. O altă măsură luată de Cora pentru a evita vizitele nenecesare în magazin este aceea de a suspenda, temporar, comunicarea promoţiilor pe pagina de Facebook. Mai mult, reprezentanții magazinului anunță că au stocuri generoase pentru produse, astfel ca oamenii să nu fie nevoiți să cumpere în avans.

„Nu raţionalizăm, luăm măsuri pentru a asigura accesul tuturor la cele mai căutate produse. Punctual, în unele magazine am instituit o limită rezonabilă, chiar generoasă, pentru unele produse, măsură luată doar pentru a descuraja specula şi pentru a asigura cât mai mult timp marfa la raft, pentru cât mai mulţi clienţi. Solidaritatea şi cumpătarea sunt esenţiale în aceste zile şi îi rugăm din nou pe clienţi să cumpere chibzuit, cu gândul că ne găsesc aici şi mâine şi că noi facem eforturi neîncetate pentru a asigura continuitatea aprovizionării magazinelor cora din toată ţara”, precizează reprezentanţii companiei într-un comunicat.

Tot pentru protejarea angajaților și a clienților, Ikea România își suspendă activitatea. Reprezentanții companiei au anunțat că magazinele fizice vor fi închise din data de 20 martie, rămânând deschisă opțiunea de a comanda online produsele Ikea.

Pe lângă măsurile luate de reprezentanții supermarketurilor și magazinelor, aceștia au făcut apel la clienți pentru respectarea normelor de siguranță. Printre sugestii se numără evitarea cumpărăturilor nenecesare și în exces, dezinfectarea atentă și trimiterea unui singur membru al familiei la cumpărături. De asemenea, clienții sunt rugați să păstreze distanța de un metru față de alți cumpărători, utilizarea cardului pentru plăți și evitarea de a-și atinge gura, ochii, nasul și fața în general, în timpul cumpărăturilor.
a î

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: