Redactia.ro
Home » Știri » Decizie de ultimă oră! Kaufland România face asta pentru toți angajații. Ce se întâmplă în magazine

Decizie de ultimă oră! Kaufland România face asta pentru toți angajații. Ce se întâmplă în magazine

Unul dintre cele mai iubite magazine de la noi din țară a luat o decizie de ultimă oră pentru angajații săi. Ce se întâmplă cu mai multe magazine?

 

Kaufland România face asta pentru toți angajații

Lanțul de magazine Kaufland a început vaccinarea celor aproximativ 15.000 de angajați români, conform reprezentanților.

Începând de astăzi, echipele Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19, din dorința de a se proteja și de a avea grijă de sănătatea lor și a celor din jur, a anunțat marți, 19 ianuarie 2021, Kaufland România.

Retailul este unul dintre zonele cheie, incluse de autorități și prioritizate în etapa a doua din cadrul Strategiei de vaccinare. Mai exact, românii care se vor vaccina sunt angajați din magazine, depozite și birouri. Angajații au început să primească serul încă de marți, conform programărilor din cadrul platformei oficiale de vaccinare.

,,În fiecare zi, cei din linia întâi duc o luptă grea. Sunt deosebit de recunoscător în numele întregii echipe Kaufland că suntem printre primii care vor beneficia de această soluție mult-așteptată de o lume întreagă: speranța unui viitor fără frică”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Încă de la începutul pandemiei de coornavirus, Kaufland Românnia a respectat măsurile de sigurnață împotriva noului coronavirus și a făcut toate eforturile pentru a avea spațiu de cumpărături pentru clienți și angajați, a transmis compania.

,,Suntem de azi mai puternici în fața virusului care ne-a transformat tuturor viețile, iar magazinele Kaufland devin și mai sigure. Și eu mă voi vaccina alături de colegii mei, cărora le mulțumesc că dau dovadă de responsabilitate față de ei și cei din jur, la fel ca până acum, a adăugat Marco Hößl.

 

Kaufland a investit peste 20 de milioane de lei pentru implementarea măsurilor de protecție

Compania a investit peste 20 de milioane de lei pentru implementarea măsurilor de protecție în spațiile sale. Mia mult, este primul lanț de magazine din România care și-a certificat spațiile cu standardul internațional DEKRA, carea testă că respectă toate măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19.

„Magazinele Kaufland România sunt dotate cu porți de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție, igienizarea spațiilor comune e făcută de mai multe ori pe zi, iar angajații au echipamente de protecție de unică folosință și acces la o linie telefonică specială pentru o informare corectă și completă”, potrivit bugetul.ro.

Grupul german are 1.300 de magazine în 8 ţări, 132.000 de angajaţi şi o reţea de 138 de magazine în România.