Redactia.ro
Home » Știri » Drama unei femei însărcinate, infectată cu COVID-19. Și-a pierdut pruncul după ce a stat ore întregi în corturile de la Nădlac

Tanara insarcinata

Povestea dramatică a unei tinere însărcinată, care a așteptat să i se găsească un loc la un hotel. Femeia a așteptat ore în șir în corturile de la vama Nădlac, până când pruncul i-a murit în pântece.

Povestea tinerei însărcinată din vama Nădlac

O femeie însărcinată în 26 de săptămâni care s-a întors din Italia, a stat ore în șir în corturile din vama Nădlac, pentru a i se găsi un loc la un hotel.

Din nefericire, femeia și-a pierdut copilul după ce stat în frig. Tânăra în vârsta de 26 de ani a plecat din Italia pe 7 aprilie, iar a doua zi a ajuns la punctul de frontieră Nădlac, pe unde intră românii veniți din străinătate.

În acel moment, autoritățile i-au băgat pe toți cei veniți în corturile de triere.

De dimineață până la 14 după masă. Aproape era seară. Am văzut un cort mai liber, atunci mi-am luat o bancă și am scos-o afară la 7-8 diminașa ca să stau la soare”, a spus tânăra.

După atâtea ore, autoritățile au preluat-o pe gravidă și transferată la o locație pentru carantină. În acest loc, autoritățile i-au spus că trebuie să stea câte șase persoane într-o singură cameră.

Eram obosită nu mai puteam să stau cu încă trei bărbați. Deși până la urmă am acceptat. M-am dus în spatele aeroportului și au vrut să ne bage într-o casă la care s-a curățat atunci pe moment. Domnul polițai îmi spunea că dacă nu accept va trebui să mă bage în casă cu forța”, povestește tânăra.

Pruncul i-a murit în burtă

Spre miezul nopții, femeia a fost transferată la un hotel din Timișoara. Atunci și-a dat seama că bebelușul nu mai mișcă în burtă.

Știu foarte sigur că și în vamă mișca cât de cât când am ajuns. Am depistat la hotel că nu mai mișcă. Și mi s-a părut burta așa un pis ovală și m-am panicat și a doua zi miercuri am sunat la ambulanță”, a spus tânăra.

De frică să nu se infecteze cu coronavirus, femeia a renunțat să mai meargă la spital, iar ambulanțierii i-au recomandat să urmărească până seara dacă copilul mai mișcă în burtă.

Joi, tânăra a simțit dureri puternice și a fost dusă la Odobescu fără izoletă. Când a ajuns la spital, medicii i-au zis că inima copilului nu mai bate și trebuie să facă avort imediat.

Ulterior, medicii i-au făcut testul pentru coronavirus și rezultatul a ieșit pozitiv. După ce femeia le-a cerut autopsia copilului, cadrele medicale i-au spus că este infectată cu coronavirus, iar în acest caz nu se poate face autopsia pruncului.

Potrivit acesteia, a primit o foaie A4 pe care trebuia să scrie că refuză autopsia copilului decedat. Evident, femeia a refuzat și a fost transportată la maternitatea Bega din Timișoara, iar acum se simte bine.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila