Redactia.ro

Fosta concurentă de la Survivor România atacă dur producătorii Pro TV

Survivor 2025

Survivor România, unul dintre cele mai urmărite reality-show-uri din țară, este din nou subiect de controversă. Lola Crudu, fostă concurentă a competiției, a lansat acuzații dure la adresa producătorilor de la Pro TV, susținând că emisiunea și-a pierdut autenticitatea și a devenit „un teatru ieftin”. Fanii emisiunii sunt împărțiți în două tabere: unii îi dau dreptate, în timp ce alții consideră că schimbările erau necesare pentru a menține show-ul interesant. Declarațiile făcute de Lola pe rețelele de socializare, în special pe TikTok, au atras rapid atenția publicului, iar reacțiile nu au întârziat să apară. Ce anume a nemulțumit-o pe fosta concurentă și cum s-a transformat Survivor România de-a lungul anilor?

Lola Crudu, atac dur la adresa Survivor România

Lola Crudu este un nume cunoscut în rândul fanilor Survivor România, având experiența a două sezoane – primul difuzat la Kanal D și ediția All Stars de la Pro TV. Deși a trăit competiția în două formate diferite, acum se declară profund dezamăgită de direcția în care a ajuns show-ul.

Într-un videoclip postat pe TikTok, fosta concurentă și-a exprimat frustrarea cu privire la schimbările care, în opinia ei, au distrus complet farmecul competiției. Mutarea emisiunii de la Kanal D la Pro TV și modificările aduse formatului au transformat Survivor într-un spectacol artificial, lipsit de elementele care l-au consacrat.

Cum îți bați joc de o emisiune? O muți la alt post, la alt canal, și apoi o pui la 11 noaptea. Cam asta se întâmplă, din păcate, cu Survivor 2025. Este atât de mare diferență între cum a început Survivorul și ce e acum încât nu știu în ce moment s-a întâmplat ruptura, a declarat Lola.

Unul dintre aspectele care au nemulțumit-o cel mai mult este eliminarea conceptului „Faimoși vs. Războinici”, element care, în opinia sa, a definit emisiunea și a creat competiția autentică dintre echipe.

„E o făcătură și un teatru ieftin!”

Lola Crudu nu s-a ferit să folosească un ton extrem de dur în videoclipul său, criticând modificările pe care le consideră dăunătoare pentru formatul Survivor. Ea susține că, odată cu trecerea la Pro TV, producătorii au început să intervină prea mult în dinamica emisiunii, pierzându-se astfel autenticitatea competiției.

În 2020, la primul Survivor, nimeni nu știa nimic, habar nu aveam ce va fi. Nimeni nu știa regulile, era ceva nou pentru toată lumea. După aia, al doilea an, în continuare la Kanal D, încă s-au ținut pe aceleași principii. Apoi s-a întâmplat ruptura, s-a schimbat postul de televiziune și au început tot felul de schimbări.

Cea mai dură declarație a sa a fost aceea că Survivor România a devenit „o făcătură”, în care lipsa de naturalețe și intervențiile producătorilor sunt evidente.

Acuma e o făcătură și un teatru de îți vine să vomiți. Eu care am fost acolo… Îmi vine să vomit. E o pierdere de timp să stai acuma să te uiți că e efectiv un teatru ieftin. Să mă uit la ce? Să văd ce? Și îmi pare atât de rău, bă, și mă doare, fraților!, a mai spus Lola.

Aceasta consideră că schimbările aplicate de Pro TV au dus la o deteriorare a formatului original, care atrăgea publicul prin autenticitatea competiției și lupta reală pentru supraviețuire.

Reacțiile fanilor: De la susținere la critici dure

Declarațiile Lolăi Crudu au generat un val de reacții pe rețelele sociale. Unii fani i-au dat dreptate, spunând că emisiunea și-a pierdut din farmec și a devenit doar un spectacol regizat. Mulți dintre aceștia susțin că eliminarea competiției clasice între „Faimoși” și „Războinici” a fost o greșeală, iar regulile emisiunii nu mai sunt la fel de bine definite.

Pe de altă parte, există și spectatori care cred că formatul trebuie să evolueze, iar schimbările sunt necesare pentru a menține interesul publicului. Ei consideră că Survivor nu poate rămâne neschimbat, iar adaptarea la cerințele televiziunii moderne este esențială pentru a rămâne competitiv.

În ciuda controverselor, Survivor România rămâne unul dintre cele mai urmărite reality-show-uri din țară, iar fiecare sezon continuă să adune un număr mare de telespectatori. Rămâne de văzut dacă producătorii vor lua în considerare criticile sau vor continua să își adapteze formatul în funcție de strategia lor de televiziune.

adsmedia.ro - Ad Network
Motocoasa Electrica Cu Acumulator
Cantar Smart Cu Aplicatie
Lampa Solara LED SIKS Cu Telecomanda
Lanterna de cap LED SIKS, Profesionala, Incarcare USB
Ghirlanda Luminoasa Decorativa SIKS
Feliator multifunctional EDAR® manual, 8 setari de grosime, alb/gri
Etichete: