Redactia.ro
Home » Stil de viață » Poți scăpa de reclamele pe YouTube adăugând o singură literă în link-ul unui clip

Poți scăpa de reclamele pe YouTube adăugând o singură literă în link-ul unui clip

YouTube reclame

De multe ori, reclamele de pe YouTube sunt foarte enervante, mai ales când urmărești atent un videoclip. O persoană pricepută în tehnologie de pe Reddit a scos la iveală o metodă de a sări peste reclamele de pe YouTube și de a evita serviciile de paywall de pe mai multe site-uri.

Trucul este să adaugi un simplu punct după numele site-ului în URL

Astfel http://www.youtube.com/randomvideo devine http://www.youtube.com./randomvideo, iar cel din urmă se va încărca fără reclame publicitare.

Această metodă funcționează doar cu browsere pe desktop, motivul principal pentru care merge fiind faptul că site-urile mai mari folosesc domenii diferite pentru content și pentru reclame. Când adaugi punctul în plus păcălești sistemul să încarce conținutul fără alte tipuri de conținut, cum ar fi cookie-urile sau reclamele.

Utilizatorul u/unicorn4sale explica:

“Este o greșeală destul de comună, site-urile web uită să normalizeze numele de gazdă. Conținutul se poate accesa în continuare, dar nu se găsește nicăieri în browser, așa că nu ai nici un cookie sau CORS. Multe site-uri mari folosesc un domeniu diferit ca să adauge reclame/media cu un whitelist, care nu conțin punctul în plus.”

Site-urile blocate de paywalls sunt cele ca New York Times, The Washington Post și The Atlantic.

Chiar dacă pare grozav să poți accesa YouTube fără să te lovești de reclame, trebuie să ținem minte că pentru mulți creatori de conținut acestea reprezintă singura modalitate de a câștiga bani.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: