În cursul dimineții de 3 octombrie, utilizatorii de carduri de debit emise de Raiffeisen Bank au întâmpinat dificultăți semnificative. O serie de servicii au devenit inaccesibile, iar această problemă pare să nu se rezolve în curând. Reprezentanții Raiffeisen Bank au indicat că această situație este rezultatul unei defecțiuni tehnice, dar nu se poate estima cât timp va dura până când aceasta va fi remediată, iar clienții își vor putea folosi din nou cardurile.
Probleme pentru clienții Raiffeisen Bank. O defecțiune tehnică i-a adus în imposibilitatea de a-și utiliza cardurile
Dimineața aceasta, în data de 3 octombrie, posesorii de carduri de debit emise de Raiffeisen Bank au avut parte de o surpriză cât se poate de neplăcută. Concret, toți cei care au încercat să facă plăți cu cardurile lor de debit s-au confruntat cu incapacitatea de a efectua tranzacții. Se pare că această problemă a debutat în jurul orei 11:00 și rămâne nerezolvată până în momentul relatării știrii.
Un grup de clienți, nemulțumiți de imposibilitatea de a efectua plăți cu cardul, au luat legătura cu reprezentanții băncii. Operatorii bancari au recunoscut existența unei probleme în această privință, însă nu au putut furniza o estimare exactă a perioadei în care defecțiunea va fi rezolvată, iar plățile cu cardul vor fi din nou procesate în mod normal.
Nu este prima dată când clienții Raiffeisen Bank se confruntă cu o asemenea eroare
O problemă similară a fost experimentată de clienții Raiffeisen Bank în luna mai a acestui an. Pe 15 mai, instituția bancară a emis o notificare către clienți în care anunța indisponibilitatea mai multor servicii bancare.
În acel moment, conform comunicatului oficial al băncii austriece, patru categorii de tranzacții cu cardul au fost afectate și nu au putut fi realizate în intervalul orar 05:00-07:00. Ca urmare a unei probleme tehnice care trebuia remediată, diverse tipuri de tranzacții au fost inaccesibile pentru o durată de două ore, iar mii de clienți au fost afectați.