Redactia.ro
Home » Știri » Reacția reprezentanților LIDL, după ce mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate

Reacția reprezentanților LIDL, după ce mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate

Scandal la LIDL. Mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate

Reacția reprezentanților LIDL, după ce mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate. Clienții magazinului nemțesc sunt indignați pentru că firma de pază angajată de supermaket le-a blocat roțile mașinilor, deși aceștia le-au parcat regulamentar. Reprezentanții LIDL au trimis un comunicat de presă  prin care explică de ce au recurs la acest gest. 

Reacția reprezentanților LIDL, după ce mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate

Reprezentanții LIDL au răspuns la acuzațiile clienților care s-au plâns că roțile mașinilor le-au fost blocate de agenții de pază ai magazinului. Aceștia au precizat că supermarketul pune la dispoziția clientului în mod gratuit, spații de parcare administrate de o firmă specializată.

Răspunsul reprezentanților LIDL

Pentru a asigura confortul necesar clienților pe perioada desfășurării cumpărăturilor în magazinele noastre, Lidl pune la dispoziția acestora, în mod gratuit, spații de parcare administrate de o firmă specializată. Dorim să oferim cele mai bune condiții pentru fiecare client și, în calitate de proprietar al parcărilor, am elaborat un Regulament de funcționare a acestora, în care sunt cuprinse  normele de utilizare și condițiile de staționare care trebuie respectate. Acest regulament este afișat atât la intrarea, cât și în incinta parcărilor Lidl, pentru a putea fi consultat cu ușurință de orice client.

Parcările tuturor magazinelor noastre sunt construite în conformitate cu legislația în vigoare, ce reglementează inclusiv amplasamentul și lățimea căilor de acces, dar și dimensiunile locurilor de parcare. Aceste cerințe au la bază în special rațiuni care țin de siguranță, în spiritul cărora a fost creat și Regulamentul de funcționare a parcărilor noastre. Având în vedere că este în interesul nostru să avem un număr cât mai mare de clienți, toate spațiile care, conform reglementărilor legale și standardelor Lidl, ar putea servi drept locuri pentru parcarea automobilelor au fost marcate și amenajate specific.

Potrivit Regulamentului de funcționare, parcarea autovehiculelor este permisă numai în spațiile special amenajate în acest scop, astfel încât să nu incomodeze restul clienților, dar, și mai important, să nu blocheze căile de acces și evacuare, din motive ce țin de siguranță. De exemplu, în eventualitatea unui incendiu, autoturismele care staționează în afara locurilor marcate ar putea împiedica accesul autospecialelor și ar îngreuna evacuarea parcării de către ceilalți clienți.

Astfel, pentru a descuraja abuzurile și a preveni situații cum este cea din exemplul de mai sus, Regulamentul de funcționare prevede și o serie de măsuri precizate în mod expres. Printre ele se numără și blocarea autovehiculelor parcate în afara locurilor marcate, până la achitarea integrală a tarifului de deblocare prevăzut în același regulament. Această măsură este aplicată de către firma specializată care asigură serviciile de administrare a parcărilor noastre. Desigur, dorința noastră este să nu fie nevoie de astfel de măsuri, iar scopul Regulamentului de funcționare este îndreptat către siguranța și   confortul clienților Lidl, au scris reprezentanții în comunicat.

 Scandal la LIDL. Mai mulți clienți s-au trezit cu roțile de mașini blocate

Potrivit Capital.ro, mai mulți clienți ai magazinului Lidl din Chitila au acuzat că agenția de pază angajată de supermarket le-a blocat roțile de la mașini. Unii clienți au ieșit cu cumpărăturile în mână când și-au găsit roțile la mașini blocate, deși locul nu blochează nicio cale de acces și nu prezintă nicio pancartă în zoă care să avertizeze șoferii că parcarea ar fi interzisă.

Agenții de pază ai magazinului precizează că ei îndeplinesc condițiile regulamentului supermarketului Lidl. Regulament care, nu a fost adus la cunoștință și clienților.

Așadar, pentru a le fi deblocate roțile, agenții cer 100 de lei clienților, iar unii chiar plătesc această sumă, unii cheamă autoritățile competente.

Poliția nu face nimic

Oamenii legii au fost chemați și au constatat abuzul magazinului și au obligat angajații să deblocheze roțile clienților. Dar, mai mult de atât, autoritățile nu au ce face, iar Lidl îi obligă să-și piardă timpul degeaba.

Această poveste nu este deloc una nouă, se pare că este mai veche și mai mulți clienți se plâng de această situația. Momentan, reprezentanții supermarketului nu au dat niciun răspuns referitor la această situație.

Lidl a apărut pe piața din România încă din anul 2011 și în fiecare an a crescut în popularitate. Lanțul de magazine face parte din grupul Schwarz cu sediul în Neckarsulm, Germania și se numără ărintre companiile de top în domeniul comerțului alimentar din Europa.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: