Redactia.ro
Home » Știri » Slăbit rapid. Calculator calorii pentru nevoile tale

Slăbit rapid. Calculator calorii pentru nevoile tale

Slăbit rapid. Calculator calorii pentru nevoile tale

Slăbit rapid. Află care este necesarul tău nutrițional pentru a slăbi. Calculator calorii pentru organismul tău. Vezi cât ar trebui să mănânci pentru a fii suplu, dar și sănătos!

Este important să știi că, atunci când începi o cură de slăbire, aceasta trebuie să fie adaptată nevoilor tale. Fiecare organism este unic și are un metabolism propriu și, de asemenea, un anumit necesar de nutrienți.

Rata sanatoasa de slabire este intre 0.5 – 1kg/saptamana

VERIFICĂ AICI CALCULATORUL DE CALORII

Numarul de calorii de care organismul nostru are nevoie zilnic depinde de de mai multi factori. Ne referim aici la vârstă, sex, greutate și stilul de viață adoptat. Atunci când vrei să slăbești, trebuie să consumi mai puține calorii decat ai avea nevoie. Evident, dacă dorești să te îngrași, consumă mai multe calorii decât poate arde corpul tău.

Ce este, de fapt, CALORIA

Caloria este doar o unitate de măsură. Acesta este folosită pentru a măsura energia. Mai exact, caloriile măsoară conținutul energetic al alimentelor și băuturilor, atunci când vorbim despre corpul uman. Însă, caloria este valabilă pentru orice conține energie. Astfel, 1 kilogram de carbune contine 7 milioane de calorii.

Vei observa, pe ambalajele alimentelor, că există notate caloriile și kcaloriile. Kilocaloriile (kcal) reprezintă o calorie mare, adică cantitatea de energie necesară pentru a crește temperatura unui kilogram de apă cu 1 grad Celsius. 1 kcal este egala cu 1000 de calorii (cal).

Noi ne vom referi, în continuare, doar la calorii. Conținutul caloric al produselor este, de regulă, trecut pe ambalajele lor. Pentru ceea ce nu știi exact câte calorii are, verifică aici tabelul caloriilor.

Oamenii au un metabolism diferit, astfel că ard aceste calorii în ritmuri diferite. Depinde foarte mult vârsta și stilul de viață.

De câte calorii ai tu nevoie

Nu ar trebui sa consumi sub BMR (este calculat automat de calculator), nu este un numar fix. Daca consumi sub BMR, metabolismul se va adapta foarte repede si vei stagna. Corpul va intra in modul de supravietuire si va conserva cat mai mult caloriile.

VERIFICĂ AICI CALCULATORUL DE CALORII

De regulă, o femeie cu vârsta între 19 și 30 de ani, cu un stil de viață moderat, are nevoie de 2000-2200 de calorii pe zi. Un bărbat cu vârsta între 19 și 30 de ani va avea nevoie de 2600 și 2800 de calorii pe zi.

Cine dorește să slăbească 500 de grame pe săptămână va reduce aportul caloric cu până la 20% din necesarul caloric pentru o slabire obisnuita si -25% pentru o slabire putin mai agresiva, catre zona de -1kg / saptamana.. Medici atrag atenția, totuși, că o femeie nu are voie să consume sub 1200 de calorii pe zi, iar un bărbat sub 1600 de calorii pe zi. Restricțiile calorice severe pot duce la probleme grave de sănătate.

In general, o femeie cu varsta cuprinsa intre 19 si 30 de ani, cu un stil de viata moderat din punct de vedere al activitatii fizice, va avea nevoie de 2000-2200 de calorii pe zi. Un barbat in aceeasi situatie va avea nevoie de 2600-2800 de calorii pe zi.

Recomandarea medicilor nutritionisti este insa ca, sub nicio forma, sa nu se consume mai putin de 1200 de calorii pe zi (in cazul femeilor) ori sub 1800 de calorii pe zi (in cazul barbatilor), intrucat o asemenea restrictie calorica poate provoca multe probleme de sanatate, incepand de la slabiciune, lesin, deficit alimentar si pana la probleme mai grave, de tipul anemiei.

Slăbit rapid și sănătos

Uite cum poți slăbi rapid și sănătos, fără înfometare:

– consumă proteine: carne, pește, ouă, soia, brânză, iaurt

– evită băuturile îndulcite: sucuri carbogazoase, sucuri de fructe, cafea cu arome etc, sau alcoolul

– bea cât mai multă apă sau ceaiuri naturale neîndulcite

– fă mișcare, mergi măcar pe jos într-un ritm mai alert și vei simți diferența

Loading...