UEFA a anunțat că a ajuns la un acord ca platforma digitală TikTok să fie sponsorul global al Campionatului European de Fotbal 2020.
Turneul care se joacă în această vară este găzduit de 12 țări, printre care și România. Uniunea europeană de fotbal a anunțat astăzi că noul sponsor va fi platforma digitală TikTok.
„TikTok va oferi un loc în care fanii fotbalului îşi pot urmări creatorii preferaţi, pot împărtăşi cel mai bun conţinut fotbalistic de pe TikTok şi îşi pot crea propriile momente speciale, captând reacții şi sărbătoriri în jurul turneului”, este comunicatul UEFA.
Colaborarea include și drepturi de sponsorizare a emisiunilor. Cine folosește TikTok va beneficia de transmisiuni live ale meciurilor de la EURO 2020 pe toate canalele europene de televiziune. În curând UEFA a promis că va da platformei digitale acces la biblioteca sa imensă de conţinut istoric, pentru a crea conţinut nou, captivant şi inovator. De asemenea, UEFA EURO 2020 își va face și cont înaintea startului turneului final. Imaginile destinate fanilor vor fi din arhivă, actuale dar și din spatele camerelor.
EURO 2020 amânat cu un an
Campionatul European de fotbal ar fi trebuit să se desfășoare anul trecut. Din cauza pandemiei s-a decis amânarea acestuia până în această vară. EURO 2020 se va desfăşura în perioada 11 iunie – 11 iulie 2021. Pentru prima dată în istorie, turneul este găzduit de 12 țări, printre care și România. Pe Arena Națională se vor juca meciurile Austria – Macedonia de Nord (14 iunie), Ucraina – Macedonia de Nord (18 iunie), Ucraina – Austria (22 iunie), toate din Grupa C a competiţiei, precum şi un meci din optimile de finală, pe 29 iunie.
Este însă posibil ca totul să se schimbe în funcție de evoluția pandemiei. UEFA a anunțat că are mai multe scenarii pregătite. Multe voci susțin că ar fi imposibil de organizat Campionatul European în atâtea țări, în acest moment.