Lovitură uriașă pe piața media din România! Pro TV va difuza Survivor România, show-ul care a făcut audiențe record chiar în urmă cu câteva luni la Kanal D.
Vin informații bombă pe piața media din România! Este vorba de Survivor România, care va trece de la Kanal D la Pro TV.
Timp de doi ani, Kanald D a stat în topul televiziunilor din România cu reality show-ul Survivor România. Fanii emisiunii s-au împărțit în adevărate tabere care își susțineau preferații, după ce se iscau conflictele între concurenţi, iar aceasta a părut să fie rețeta de succes a postului.
Totodată, pe lângă rezistența fizică a concurenților, împărțiți în tabere de Faimoși și Războinici, publicul avea votul hotărâtor în eliminarea concurenților, dar și în marea finală, când cei de acasă aveau să stabilească cine este cel mai puternic supraviețuitor din Jungla Dominicană, acolo unde se desfășura show-ul.
Survivor România, de la Kanal D la Pro TV
Și acum se pare că Survivor i-a cucerit și pe cehii care deţin Pro TV. Sau cel puțin i-au cucerit audiențele colosale pe care le-au înregistrat cei de la Kanal D.
Noul proprietar al trustului din Pache Protopopescu, Ladislav Bartonicek, a negociat cu casa de producție ce deține formatul Survivor.
Se pare că la masa negocierilor s-a discutat o ofertă cu maari avantaje de ambele părți: cehii de la Pro TV vor să cumpere formatul pentru mai multe țări, printre care Cehia și Serbia, dar cu o singură condiție, „Survivor România” să fie inclus în acest pachet.
Inițial, reprezentanții casei de producție nu au fost de acord să cedeze emisia și pentru România, dar în cele din urmă s-au răzgândit.
Survivor, din nou la Pro TV
În 2015, Pro TV anunța că în grila de programe va intra show-ul Supraviețuitorul, care a fost prezentat de Dragoș Bucurenci.
Primul episod, care s-a difuzat pe 12 septembrie 2015, a atras atunci 1,3 milioane de telespectatori. Însă, de la al doilea episod, audiențele au scăzut într-un mod dramatic. Astfel, emisiunea pierdea prime-time-ul în favoarea principalului rival, Antena 1. Kanal D a resuscitat show-ul și astfel a reușit să fie lider de audiență, timp de două sezoane cu show-ul fenomen.