Un mare lanţ de magazine a anunțat miercuri că retrage de la vânzare un leagăn pentru copii. Motivul este chiar siguranța copiiilor, asta pentru că leagănul se poate strica.
Un mare lanţ de magazine retrage de la vânzare un leagăn pentru copii! Care este motivul și ce se întâmplă cu clienții care l-au achiziționat deja
Leagănul pentru copii cu probleme a fost comercializat de Kaufland în perioada 6 martie 2017-26 august 2020. Cei care au achiziționat produsul vor primi în magazine contravaloarea acestuia.
”În anumite circumstanțe, la produsul menționat, clemele de prindere ale piesei din mijloc se pot rupe, existând astfel posibilitatea de accidentare a copilului (6 – 36 luni)”, se arată într-un comunicat remis miercuri presei de Kaufland.
Pentru a proteja siguranța consumatorilor, Kaufland a reacționat și a retras de la comercializare produsul respectiv. Clienții care au achiziționat produsul sunt rugați să nu îl mai utilizeze. Ei se pot prezenta în orice magazin pentru a-l returna și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal.
Clienții Kaufland, nemulțumiți de oferta la bere
Doar câțiva oameni au sesizat că magazinul a vândut un produs periculos pentru copii mai bine de trei ani. Majoritatea celor care au reacționat la postarea magazinului de pe rețelele de socializare au condamnat o altă greșeală a reprezentanțior supermarketului.
Este vorba de o promoție la bere. Reclama pe care magazinul a distribuit-o arată un pachet de nouă sticle la preț promoțional. Totuși, pachetul care se vinde la respectivul preț este cel de șase sticle, iar mulți oameni nu au citit descrierea. Astfel, au constatat diferența de preț la casa de marcat, scrie fanatik.ro.
Greșeala a fost aspru sancționată de internauți: „Minciuni! Și când suni să reclami spun doar că “ne cerem scuze”. Dar timpul meu pierdut pentru reclama falsă nu se pune! Rușine”, este una dintre reacțiile oamenilor.
După ce s-au strâns mai multe, pe rețelele de socializare a apărut și reacția supermarketului: „salut, dragă comunitate. Ne pare rău pentru eroarea ce s-a strecurat. Am revenit cu erată pentru materialul printat.”