Redactia.ro
Home » Știri » Vești proaste pentru clienții ING Bank. Sume mari din conturile lor au dispărut fără urmă. Ce spun administratorii

Vești proaste pentru clienții ING Bank. Sume mari din conturile lor au dispărut fără urmă. Ce spun administratorii

GALERIE FOTO (2)

ING Bank România face un anunț de maximă importanță pentru clienții săi. Se pare că, din cauza unei erori neașteptate de sistem, mai mulți clienți s-au trezit fără bani în conturi. Situația a creat un val de nemulțumiri și întrebări în rândul clienților, punând presiune pe instituția bancară să rezolve problema cât mai repede posibil.

ING Bank, una dintre cele mai mari bănci din România, a avut de-a face cu o problemă tehnică majoră care a dus la duplicarea anumitor tranzacții în data de 2 august. Acest incident a avut drept consecință debitarea nejustificată a conturilor unui număr semnificativ de clienți, determinându-i pe aceștia să rămână fără fonduri.

Clienții ING, fără bani în conturi

Reacția ING Bank a venit prompt, odată cu anunțul public făcut despre această eroare, pe care banca a descris-o drept „independentă”. Reprezentanții băncii au declarat că problemele vor fi rezolvate în scurt timp și că își asumă responsabilitatea pentru inconvenientul creat. În plus, au asigurat clienții că toți cei afectați vor primi suportul necesar și lucrurile ar urma să revină la normal până la finalul zilei de joi.

“Vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate.

Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”, a transmis ING România pentru Observatornews.ro.

Totuși, ING Bank și-a reafirmat angajamentul de a rezolva problema și de a compensa clienții afectați. Deși incidentul a avut un impact semnificativ asupra reputației băncii, aceasta a rămas fermă în dorința de a repara situația și a asigurat clienții că face tot posibilul pentru a remedia problema cât mai repede posibil.

Plângerile curg pe bandă rulantă

Pagina de Facebook a ING România a devenit rapid un spațiu de exprimare a nemulțumirilor și a frustrărilor pentru clienții afectați. Numeroase comentarii și mesaje au fost postate de utilizatori, mulți dintre ei exprimându-și revolta față de situația creată. Unii clienți au solicitat informații suplimentare și ajutor, în timp ce alții s-au arătat mult mai critici față de modul în care banca a gestionat incidentul.

Un client, de exemplu, a povestit că s-a trezit peste noapte fără bani în cont, situație care l-a împiedicat să realizeze achiziții necesare. Nemulțumirea acestuia este cu atât mai mare cu cât banca nu a oferit imediat o explicație clară și lămuritoare în legătură cu situația creată. Alți clienți au exprimat sentimente similare, subliniind lipsa de transparență și comunicare eficientă din partea băncii.

“Ce fac cu banii? Păi îi țin la ING România. Ce se întâmplă cu banii? Simplu, îmi sunt luați peste noapte și mă trezesc cu contul curent pe minus și fără posibilitatea de a achita nimic.

Dar când la un moment dat, în urmă retragerii prin direct debit a unei sume, contul curent a rămas pe minus cu o suma (infimă) în două ore mi se retrăseseră acești bani din contul de economii “contul curent nu poate avea balanță negativă”, a fost unul dintre comentarii.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: