Redactia.ro
Home » Știri » Adidas și-a pierdut legendara marcă cu trei linii paralele

Adidas și-a pierdut legendara marcă cu trei linii paralele

Adidas și-a pierdut legendara marcă cu trei linii paralele

Producătorul de echipamente sportive Adidas a pierdut marca prin care sunt ilustrate cele trei benzi paralele, anunţă Adevărul. Marţi, Tribunalul Uniunii Europene s-a pronunţat într-un final în procesul intentat de societatea belgiană Shoe Branding Europe BVBA. Decizia va dărâma uriașa companie. Adidas urmează să rămână fără sigla cunoscută la nivel mondial. Decizia nu este finală. Aceasta are toate șansele să fie atacată la Curtea de Justiţie a Uniunii Europene.

Adidas și-a pierdut legendara marcă cu trei linii paralele

În 2014, Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) a înregistrat marca respectivă în favoarea companiei fondate de Adolf Dassler. Nemţii au descris la momentul respectiv marca drept fiind alcătuită din trei benzi paralele echidistante și care au înălțimi egale. În anul 2016, EUIPO a luat decizia de a anula marca. Motivul fiind acela că era lipsită de un caracter distinctiv. Mai mult decât atât, EUIPO este de părere că marca nu ar fi trebuit înregistrată în 2014. Acum, la trei ani distanţă, Tribunalul Uniunii Europene a confirmat decizia de anulare şi a respins imediat și fără drept de echivoc apelul făcut de Adidas.

Citește și: Ministrul Sănătății: Procedura de angajare a medicilor și asistentelor a fost schimbată

Tribunalul a motivat decizia spunând că marca este reprezentată de o figură obişnuită.

Tribunalul a motivat decizia spunând că marca este reprezentată de o figură obişnuită. Mai mult decât atât, nici culorile nu sunt speciale, deoarece este vorba de benzi negre pe fond alb. Prin urmare nici culorile nu pot fi considerare drept caracter distinctiv.

Termenul pe care îl are Adidas la dispoziție este de două luni pentru a declara recurs la Curtea de Justiţie a Uniunii Europene. În consecinţă, Adidas va pierde definitiv marca pentru teritoriul Uniunii Europene.

Tribunalul a respins argumentul Adidas că acest logo a dobândit caracter distinctiv. Acesta este utilizat pe întreg teritoriul UE. EUIPO subliniază că probele prezentate de Adidas erau referitoare doar la cinci state membre şi nu puteau fi valabile pe întreg ansamblul teritoriului Uniunii.

Adidas poate face recurs la această decizie a Tribunalului la Curtea Europeană de Justiţie. Compania are două luni la dispoziție pentru a intenta recurs și a ataca decizia EUIPO. Însă nu toate dosarele sunt şi revizuite de Curtea Europeană de Justiţie, instanţa juridică supremă a UE.

Citește și: Avertisment oficial! Turiștii care vor pleca în Grecia vor putea fi în pericol

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini
Etichete: