Redactia.ro
Home » Stil de viață » Carmen Brumă dă sfaturi pentru imunitate. La ce truc apelează soția lui Mircea Badea ca să țină răcelile la distanță

Carmen Brumă dă sfaturi pentru imunitate. La ce truc apelează soția lui Mircea Badea ca să țină răcelile la distanță

Carmen Bruma imunitate

Carmen Brumă știe să se mențină în formă. Soția lui Mircea Badea arată la 43 de ani, ca la 20. Asta datorită stilului de viață sănătos pe care îl duce. Ea a dezvăluit, de curând, ce alimente obișnuiește să consume, încât să arate atât de bine, dar și să-și mențină imunitatea.

Cum își menține imunitatea Carmen Brumă

Carmen Brumă arată tot mai bine la 43 de ani. Ea duce un stil de viață sănătos pentru a avea o formă de invidiat, iar pentru asta are grijă la alimentație. Totodată, are grijă să consume produse care îi cresc imunitatea.

Vedeta recomandă ca în acest sezon de toamnă să consumăm multe lichide, să bem apă și să nu lăsăm uitării legumele, care sunt foarte importante în alimentația de zi cu zi!

“Exercițiul fizic practicat în mod constant ajută organismului și ameliorează funcționarea sistemului imunitar. Antrenamentele pentru acasă din programele mele de slăbit, pe care le găsiți pe www.carmen-bruma.ro, sunt foarte utile și ușor de practicat, indiferent de perioadă sau buget. Dacă vreți să scăpați de kilogramele în plus, multe sau puține, acum e cel mai bine să începeți un program echilibrat bazat pe corectarea alimentației și deficit caloric. Motivul este temperatura de afară, care scade sau măcar ar trebui, iar organismul își va intensifica automat arderile pentru a se adapta. Nu neglijați hidratarea, care este la fel de importantă, chiar dacă în această perioadă nu mai simțiți atât de pregnant ca vara senzația de sete! Beți apă imediat ce vă treziți din somn și pe parcursul zilei, la fiecare oră”, a spus vedeta pentru Click.ro

Alimente-minune pentru toamnă-iarnă

Totodată, Carmen Brumă recomandă și legume precum: sfecla roșie, dovleacul, nucile, cătină sau broccoli.

”Acum e momentul ideal pentru legumele care cresc în subsol (țelină, sfeclă, cartofi, păstârnac, rădăcină de pătrunjel) pentru o cură de struguri sau produse probiotice care să stabilească echilibrul intestinal.

  • 1. SFECLA ROȘIE consumată crudă în salate sau coaptă la cuptor are efecte remineralizante și revigorante. Combate anemia și stimulează funcționarea ficatului, întărește imunitatea.
  • 2. DOVLEACUL este o sursă bogată de betacaroten, fier, zinc, potasiu, fibre cu efect antioxidant, anticancerigen și de reglare a tensiunii arteriale. Dovleacul ameliorează dispoziția datorită conținutului de B-uri, potasiu și glucide cu absorbție lentă. Semințele de dovleac consumate cu tot cu coajă sunt utile pentru combaterea paraziților intestinali și prevenția cancerului de prostată.
  • 3. BROCCOLI este una dintre cele mai puternice legume cu rol în prevenția cancerului. Conține vitamina C, fier, calciu, betacaroten și un fitonutrient (sulforaphanul) care distruge bacteria Helicobacter Pylori responsabilă de apariția ulcerului. Atenție însă, persoanele care au disfuncții ale tiroidei trebuie să consume cu moderație legume din familia cruciferelor (conopidă, broccoli).
  • 4. NUCILE, deși au multe calorii, compensează prin bogăția de vitamine, B, E, minerale, proteine vegetale, acizi grași și fibre. Ideal este să mănânci miezul de nucă păstrat în coajă până în momentul consumului și să nu depășești 5-6 (25 g) nuci pe zi.
  • 5. CĂTINA conține un mix de vitamine și minerale care ajută organismul. Este promovată în primul rând ca o sursă de vitamina C, dar ea conține și vitaminele A, E, B, K, P, precum și minerale, calciu, magneziu, fosfor, potasiu, fier. Cătina poate fi consumată în diverse forme, suc, fructe amestecate cu miere și păstrate în borcan, ulei de cătină, infuzie”, mai spune Carmen Brumă.
Loading...