Redactia.ro
Home » Știri » Contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost REZILIAT

Contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost REZILIAT

Contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost REZILIAT

Contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost REZILIAT. Compania de Drumuri a anunțat că a reziliat contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva. Potrivit Asociația Pro Infrastructură, inaugurarea autistrăzii Lugoj-Deva rămâne incertă.

Contractul pentru lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost REZILIAT

Contractul celor 21 de kilometri ai Lotului 3 A1 Lugoj-Deva a fost reziliat de către Compania de Drumuri. Decizia a venit după mai multe zile de neînțelegeri în care tronsonul gata de circulat stă închis. CNAIR a reziliat acest contract după 16 zile de neînțelegeri cu constructorul spaniol Comsa.

Ministerul TRansporturilor i-a acuzat pe aceștia de unele lucrări nefinalizate. Aceștia cereau zeci ani de garanție în loc de patru pentru a face recepția lucrărilor și a da drumul circulație. De asemenea, în zona Brănișca ar fi existat problema unui ecoduct pe care statul nu l-a plătit.

CNAIR a dat un ultimatum de zece zile constructorului pentru remedierea problemelor

În urmă cu două spătămâni, ministerul Transporturilor a refuzat să facă recepția lucrărilor și să deschida traficul. Cei din minister au invocat probleme de execuție și lucrări neterminate. Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor a declarat că autostrada putea să se deschidă, iar problemele se puteau rezolva in scurt timp.

CNAIR a dat un termen constructorului ca în 10 zile să remedieze problemele, altfel contractul va fi reziliat. Societatea civilă a cerut constant deschiderea circulației, deoarece problemele existente nu țin de partea carosabilă.

În timpul lucrărilor, constructorul este supervizat de un consultant de angajat de către CNAIR care urmărește cum se desfășoară activitatea. Se pare că, orice problemă invocată de către autorități era cunoscută dinainte.

Asociația Pro Infrastructură susține că această decizie este de neimaginat și că statul român va pierde definitiv garanția de patru ani.

Vom avea mulți ani de procese ăn urma cărora riscăm să plătim tot noi, contribuabilii români, daune financiare de zeci de milioane constructorului”.

Citeste si:Care sunt regiunile din România în care se câştigă cele mai mari salarii