Redactia.ro
Home » Stil de viață » Cum funcționează dieta cu ouă. Ar trebui să slăbești 10 kilograme în 14 zile

Cum funcționează dieta cu ouă. Ar trebui să slăbești 10 kilograme în 14 zile

Cum funcționează dieta cu ouă. Ar trebui să slăbești 10 kilograme în 14 zile

Este perioada în care multă lume își dorește să scape de kilogramele în plus și să se simtă bine la piscină sau la mare. Dieta cu ouă este una dintre cele mai eficiente regimuri alimentare și cu siguranță vei vedea rezultate în doua 14 zile. 

Cum funcționează dieta cu ouă. Ar trebui să slăbești 10 kilograme în 14 zile

Fiecare dintre noi ne dorim să avem un corp perfect, precum modelele din reviste, însă este nevoie de multă muncă și perseverență pentru a ajunge la îndeplinirea obiectivelor. De multe ori kilogramele în plus sunt o problemă pentru majoritatea persoanelor, mai ales în rândul femeilor care își doresc acea siluetă de invidiat.

Dacă își dorești să scapi rapid de kilogramele car îți dau bătăi de cap este musai să încerci dieta cu ouă. Această dietă presupune consumul a doua câteva categorii de alimente și are un efect benefic asupra metabolismului. De reținut este faptul că odată ce ai terminat acest regim de 14 zile este important să alimente sănătoase, fără grasimi și fără zahăr în exces, asta pentru a nu întoarce tot procesul.

De asemenea, înainte de a începe dieta cu ouă trebuie reținut că trebuie să bei multă apă, între 8 și 10 pahare de apă pe zi, fă zilnic minim 30 de minute de mișcare pe zi, elimină fast-food-ul din viața ta și rennunță la alimentele bogate în grasimi și zahăr.

Dieta cu ouă. Meniu pentru două săptămâni

Prima săptămână

Luni: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală (sau orice fruct citric); Prânz – 2 cartofi dulci fierți sau copți și două mere; Cina – un bol de salată de legume și pui.

Marți: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – un bol de salată de legume verzi și pui; Cina – o salată de legume, o portocală și două ouă fierte.

Miercuri: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – o felie de brânză cu conținut reduc de grăsimi, o roșie și un cartofi dulce fiert sau copt; Cina – o salată de legume cu pui.

Joi: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – un fruct la alegere; Cina – o salată de legume cu pui făcut la abur.

Vineri: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – o porție de legume la abur și 2 ouă fierte; Cina – o salată cu pește la grătar.

Sâmbătă: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – un fruct la alegere; Cina – pui și legume făcute la abur.

Duminică: Mic dejun –  2 ouă fierte și o portocală; Prânz – salată de roșii, legume și pui făcute la abur; Cina – legume și pui la abur.

Săptămâna a doua

Luni: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – salată de legume cu pui la grătar sau la abur; Cina – o portocală, salată de legume și 2 ouă fierte.

Marți: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – 2 ouă fierte cu legume făcyute la abur; Cina – salată de legume cu pește la grătar.

Miercuri: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – salată de legume cu pui; Cina – o portocală, salată de legume și 2 ouă fierte.

Joi: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – legume la abur, o felie de brânză cu conținut scăzut de grăsimi și 2 ouă fierte; Cina – o salată de legume cu pui.

Vineri: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – salată de legume cu sardine; Cina – o salată de legume cu 2 ouă fierte.

Sâmbătă: Mic dejun – 2 ouă fierte și o portocală; Prânz – salată de legume cu pui; Cina – un fruct la alegere.

Duminică: Mic dejun –  2 ouă fierte și o portocală; Prânz – legume și pui făcute la abur; Cina – legume și pui la abur.

Etichete: