Redactia.ro
Home » Știri » De ce nu este bine să consumi cireșe zilnic. Explicațiile medicului nutriționist Mihaela Bilic

De ce nu este bine să consumi cireșe zilnic. Explicațiile medicului nutriționist Mihaela Bilic

Mihaela Bilic, despre consumul cireșelor

Dacă sunteți consumatori de cireșe, zilnic, aflați că acest obicei alimentar nu face deloc bine organismului. O spun chiar medicii nutriționiști. Iată cum ne pot afecta cireșele!

De ce nu este bine să consumi cireșe zilnic. Explicațiile medicului nutriționist Mihraela Bilic

Deși sunt dulci și gustoase, cireșele sunt pe atât de nocive. Tocmai faptul că sunt dulci, ne poate aduce kilograme în plus, mai ales acum pe timp de vară, când ne dorim să scăpăm de kilograme, spune medicul nutriționist Mihaela Bilic.

„Iar acum mi se pare că cireșele, prin aceste ameliorări de soi, mi se par că sunt atât de dulci, îmi par aproape grețos de dulci, parcă sunt confiate. Adică sunt din ce în ce mai mari, mai dulci, și nu neapărat că au fost cu pesticide, ci pentru că, sunt sigură, soiurile au fost ameliorate. Adică greu mai găsești cireșele alea apoase și fără gust pe care le aveau bunicii noștri în curte.”, a spus Mihaela Bilic la Digi24.

Pe lângă cireșe, și pepenii sau strugurii pot aduce kilograme în plus. ”Iar cireașa e grea. Un kilogram de cireșe e un castron un pic mai mare. Căpșunile măcar nu au risc pentru siluetă. Dar cireșele, pepenii și strugurii sunt bombă.”, a mai spus nutriționistul, scrie playtech.ro.

Cireșele, efecte benefice pentru întărirea sistemului imunitar

Chiar dacă ne îngrașă, cireșele sunt bune pentru întărirea sistemului imunitar, spun alți medici.

”Cireșele sunt fructe bogate în vitamina C şi este recomandat consumul pentru că ajută la întărirea sistemului umanitar. Conţinutul crescut de vitamina C ajută şi în astenia de primăvară, dar şi la răcelile de sezon.Melatonina, polifenolii şi antocianinele, conţinute de cireşe, au efecte benefice asupra activităţii cerebrale”,  susţine medicul generalist Radu Bulumac.

De cealaltă parte, cireșele pot crea gastrită și nu sunt recomandate nici diabeticilor, spune același medic.

Persoanele cu sensibilitate gastrică şi cele care prezintă colită de fermentaţie trebuie să consume aceste fructe cu moderaţie”, mai spune medicul. ”Diabeticilor li se recomandă, de asemenea, atenţie la consumarea acestor fructe care, deşi nu sunt bogate în zahăr, au un conţinut ridicat de hidraţi de carbon şi pot afecta o dietă de diabet”.

Etichete: