Redactia.ro
Home » Stil de viață » Dieta Cambridge. Slăbești ușor și rapid și poți consuma inclusiv dulciuri!

Dieta Cambridge. Slăbești ușor și rapid și poți consuma inclusiv dulciuri!

Dieta Cambridge. Slăbești ușor și rapid și poți consuma inclusiv dulciuri!

Dieta Cambridge este una dintre cele mai eficiente diete pentru slăbit. Dacă vrei să slăbești fără înfometare și să-ți îmbunătățești imediat corpul, atunci această dietă este exact ceea ce cauți!

Dieta Cambridge. Slăbești ușor și rapid și poți consuma inclusiv dulciuri!

Dieta Cambridge a fost dezvoltată la sfârșitul anilor 1970 de doctorul Alan Howard, din cadrul Universății Cambridge, din Anglia, împreună cu alți medicii nutriționiști sud-americani, ca răspuns la deteriorarea calității produselor alimentare zilnice. Lansarea oficială a dietei a avut loc în 1984 și a fost destinată în original pentru persoanele obeze, cu o obezitate invalidantă.

Această dietă este acum foarte populară în România, deoarece conține produse alimentare care pot fi consumate împreună cu alimentele obișnuite sau în loc de alimentele obișnuite. Produsele respective contribuie la vindecarea și întinerirea organismului și, din moment ce dieta Cambridge este o dietă scăzută în calorii și în același timp echilibrată, poate fi folosită și pentru pierderea în greutate eficientă.

Dieta presupune să consumi o cantitate de alimente invers proporționale cu greutatea pe care vrei să o slăbești. Cu cât vrei să slăbești mai mult, cu atât mesele tale vor fi mai mici.

Dieta Cambridge. Etapele Dietei Cambridge

Dieta Cambridge este alcătuită din 6 etape. Aceasta sunt necesare și trebuie respectat cu strictețe pentru ca aceasta să fie eficientă.

Prima etapă. Durează între 1 si 12 săptămâni și este cea mai dură. Se vor consuma în jur de 4 alimente sau produse proteice (shake-uri, supe proteice) și 200 ml de lapte degresat. În această etapă se vor consuma între 415 și 515 calorii pe zi, ceea ce este foarte puțin.

Etapa 2. Durează o săptămană sau mai mult. Se vor consuma 3 produse proteice, lapte degresat și câteva legume gătite sănătos. În această perioadă se vor consuma în jur de 800 de calorii.

Etapa 3. Durează 2 săptămani. Se vor consuma 2 produse pe bază de proteină. Trebuie să servești toate cele 3 mese, dar echilibrat. Sunt necesare multe salate, fructe și nuci. Nu uita de lapte. Vei consuma mai mult de 1000 de calorii pe zi

Etapa 4. Nu există o limită de timp. O menții până slăbești cât vrei. Se vor servi în continuare cele 2 produse proteice, fiind permise și alte alimente, dar ai grijă să fie sărace în calorii. Se permit până la 1200 de calorii pe zi.

Etapa 5. Nu există limită de timp, iar dieta Cambridge va continua cu un produs bazat pe proteine, cele trei mese pe zi și o gustare sănătoasă. Nu se vor consuma mai mult de 1500 de calorii.

Etapa 6. Este etapa de menținere. Începe să mănânci cât mai sănătos, introducând carbohidrații.

Etichete: