Redactia.ro
Home » Știri » Distanțarea socială e greu de păstrat la cumpărături. Americanii au renunțat să mai meargă la supermarket pentru că vine supermarketul la ei

Distanțarea socială e greu de păstrat la cumpărături. Americanii au renunțat să mai meargă la supermarket pentru că vine supermarketul la ei

Distanțarea socială e greu de păstrat la cumpărături. Americanii au renunțat să mai meargă la supermarket pentru că vine supermarketul la ei

Într-o societate sufocată de mască și condiționată de distanțarea socială care ne-a schimbat viața peste noapte, nenumărate domenii sunt obligate să inoveze pentru a supraviețui situației fără precedent.

Toate afacerile au avut de suferit și au fost nevoite să se adapteze fie lipsei de clienți, fie valurilor foarte mari de clienți. La sfârșitul lunii martie cozile la supermarketuri erau interminabile și distanța era tot mai greu de păstrat.

Nevoia i-a determinat să caute soluții salvatoare

În toată perioada de pandemie cozile au fost tot mai mari iar oamenii și-au pierdut răbdarea de a mai sta zeci de minute în șir indian în parcare, ca ulterior să intre în magazine și să constate că stocurile sunt limitate și că totul a fost o pierdere de timp.

Pentru evitarea cozilor și a disconfortului pe care l-au căpătat cu toții în contextul fricii de infectare cu virusul Covid-19, o companie canadiană a venit cu cea mai bună soluție: un supermarket mobil dintr-un camion semi-deschis, unde cumpărătorii se pot deplasa la bordul său pentru a cumpăra alimentele esențiale, păstrând măsurile de distanțare socială.

„Lucrurile se schimbă, lumea este haotică și cu această ocazie trebuie să ne reinventăm”, spune Frank Sinopoli.

Fondatorul și CEO-ul companiei, în vârstă de 37 de ani, a venit cu ideea în timp ce întreprinderile au început să simtă repercusiunile cotidiene ale Covid. -19.

Conceptul de supermarket pe roți nu este complet nou: companiile din statele americane Oklahoma și California, de exemplu, au lansat servicii care livrează produse proaspete și conectează fermierii locali cu comunitățile lor.

Supermarketul pe roți aduce un plus față de cumpărăturile online

Ideea lui Frank Sinopoli este una nouă și satisfăcătoare pentru toți cei care în continuare doresc să vadă cu proprii ochi ceea ce cumpără.

Sinopoli speră că ideea lui va fi soluția salvatoare pentru epoca coronavirusului. Camioanele sale de 53 de metri sunt construite la comandă pentru epoca Covid-19, cu igienizare și posibilitate de distanțare socială. „Va fi ca un traseu cu autobuzul”, explică el, camioanele urmând trasee și programe specifice.

O aplicație va anunța rezidenții atunci când camionul, fiecare echipat cu un muncitor și un șofer, se oprește în apropiere. Camionul va fi deschis la ambele capete. „Vei merge printr-un tunel”, spune Sinopoli, cumpărătorii vor intra din spate și vor ieși prin față.

Sinopoli își dorește maximum cinci clienți la bord, petrecând cinci minute fiecare în vehicul, care este așezat ca un singur culoar într-un magazin alimentar, oferind carne, brânzeturi și unele produse uscate.

Cum se va păstra distanța socială

Fiecare client va împinge un cărucior care se pliază din perete, rulează pe o pistă în jos pe culoar, apoi se va plia înapoi în perete pentru a fi imediat igienizat odată ce clientul ajunge la capăt.

Acesta servește ca o măsură de distanțare socială încorporată și considerată de inovatorul ei că într-astfel nimeni nu va putea să se abată de la drum ca să se intersecteze cu alt client.

„În fața ta și în spatele tău există un coș alimentar plutitor, oamenii nu te pot atinge chiar dacă doresc”, spune Sinopoli.

Primele unități mobile sunt programate să fie lansate în această lună: trei în zona Greater Toronto, două în Statele Unite și alte cinci în Canada. Sinopoli urmărește ca 1.000 de camioane să fie pe drum în următorii doi ani și anticipează ca prețurile să se potrivească cu magazinele tradiționale pe care le găseam cândva la colțurile de stradă.

Inovatoarea idee a lui Sinopoli este una care încântă pe toată populația comodă dar și persoanele în vârstă cărora le este greu să se deplaseze până la supermarket și cu atât mai mult să aștepte minute în șir la cozi interminabile.

Supermarketurile pe roți trebuie să concureze cu gigantul shopping online care a ușurat tot procesul cu livrările direct la ușile clienților. Totuși, îmbinarea elementelor unui magazin tradițional cu tehnologia digitală, siguranță și comoditate ar putea crea o nișă unică pe piață. Poate că răspunsul este clar: poți atinge și simți un produs fără să fii nevoit să mergi într-un magazin tradițional aglomerat.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila
Instalatie De Craciun SIKS, Liniara 24 M, 300 LED -uri, Cu 8 jocuri de lumini