Home » Monden » Loredana Groza le răspunde celor care îi critică noua piesă: ”Nu am avut timp să am nicio apăsare”

Loredana Groza le răspunde celor care îi critică noua piesă: ”Nu am avut timp să am nicio apăsare”

Loredana Groza raspunde cricitilor

Loredana Groza se confruntă, în ultima vreme, cu un val de critici din partea fanilor, pentru colaborarea în plan muzical cu artiști din lumea manelelor. După ce a fost taxată pentru piesa ”Fericire/Bună dimineața”, acum cântăreața este, din nou, pusă la zid pentru lansarea piesei ”Suflet și Trup”. Iată cum răspunde Loredana Groza celor care o arată cu degetul.

În urmă cu câteva zile, Loredana Groza a lansat o nouă melodie, ”Suflet și Trup”, alături de același grup de maneliști ai piesei ”Fericire/Bună dimineața”. Loredana Groza a ajuns, din nou, în trending pe youtube, cu mii de vizualizări, dar în pofida acestui lucru cântăreața este criticată.

Mulți dintre fanii Loredanei Groza nu înțeleg de ce artista a ales să cânte manele. Numele cântăreților din această breaslă care apar alături de Loredana Groza sunt: Jador, Costi Ioniță, Jean de la Craiova, Nicu Paleru, Adi de la Vâlcea, Baboiash, Ștefan de la Bărbulești și Vali Vilejie.

Loredana nu vrea nici de această dată să acorde atenție criticilor și spune că ”munca înnobilează omul”.

”Oamenii încearcă să te atragă în turmă şi dacă cumva vrei să scoţi capul sau vrei să fii altfel, eşti întotdeauna criticat, pus la zid. Nu am de ce să răspund, nici la critici şi nici la laude, pentru că trebuie să fii întotdeauna zen. Munca înnobilează omul, deci nu am avut timp să am nicio apăsare. Resurse găsesc în dragoste, în muzică, în orice lucru care îmi place, care mă inspiră şi care îmi aduce lumină”, a declarat Loredana Groza, potrivit  observatornews.ro.

Totodată, Loredana Groza consideră că este dispusă să se reinventeze de fiecare dată. ”Întotdeauna mă reinventez şi e o continuă căutare, o continuă transformare. Fiecare proiect, fiecare cântec pe care îl fac e un nou început. Întotdeauna încerc să găsesc sunete noi, idei noi, poveşti, imagini, look-uri. Este cred un mesaj foarte pozitiv, despre puterea de a iubi, de a te dărui, de a te dedica în general pentru orice îţi place în viaţă. Şi cu trupul şi cu sufletul.”, a mai spus cântăreața.

Cum este, mai exact, criticată Loredana Groza

Dintre comentariile care apar, pe youtube, la melodia ”Suflet și trup„ sunt:  ”Iar s au strâns 10 gang să cânte jumătate de melodie a lu’ Jador, iar Loredana trilidanta, trililile 😂😂😂🤦🏽‍♂️/na ca a aparut si sezonul 2 la fericire! acum disponibil si pe netflix/”Cuvintele” sau „versurile” Loredanei mă inspiră mult!/Doamne ferește, strică frumusețe de melodie cu tirlidamtam, zici ca s-au întâlnit să cânte după băutură 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄/am trait sa o vad si pe asta a inceput sa ma doara capu de la atata prostie au luato si manelele razna😂/Aveți ce manca și luna asta tot din cauza lui Jador👏🏽🙂😂/Parca e un elefant Loredana , exgerat,nu i vad rostul .. Jador iar face tot 😂😂♥️♥️🔥”, au reacționat o parte dintre internauți.