Redactia.ro
Home » Stil de viață » Inedit » O recepționera de hotel a făcut dezvăluiri-șoc! Ce fac angajatele fără ca turiştii să ştie?!

O recepționera de hotel a făcut dezvăluiri-șoc! Ce fac angajatele fără ca turiştii să ştie?!

O recepționera de hotel a făcut dezvăluiri-șoc! Ce fac angajatele fără ca turiştii să ştie?!

O recepționeră care a lucrat mai mulți ani în hoteluri de lux a făcut dezvăluiri-șoc. Se pare că personalul era cunoscut pentru un lucru pe care îl făcea des! Oamenii au rămas șocați!

Ce fac angajatele fără ca turiştii să ştie

Cartea lui Jacob Tomsky, intitulată ”Heads în Beds”, a creat mare controverse după ce a fost publicată. Se pare că autorul a făcut mai multe dezvăluiri despre ce înseamnă industria hotelieră, acesta lucrând mai mulţi ani în hoteluri de lux din New Orleans şi New York.

Dezvăluirile din carte i-au șocat pe cei care aveau impresia că atunci când se cazează la un hotel totul este despre ei, astfel că se pot comporta așa cum doresc, ”fiindcă au plătit pentru asta”. Lipsa de politeţe din partea clientului se poate întoarce împotriva lui pentru că „întotdeauna există o cameră mai proastă decât cea repartizată”.

Jacob Tomsky a povestit că recepţionerul ştie foarte bine camera respectivă, cunoscând la perfecţie camerele mai puţin comode sau cu probleme privind baia, telefonul sau televizorul. Faptul de a vorbi la telefon în timp ce se face check-in-ul sau de a-l tutui pe recepţioner ar putea avea consecinţe negative.

Mai mult, potrivit lui Jacob Tomsky, prima impresie şi buna educaţie constituie uşa de intrare pentru a obţine o cameră bună. De multe ori, atitudinea pozitivă și empatia cu angajații hotelului pot aduce mai multe beneficii decât orice sumă pe care ți-o propui să plătești.

Ce se întâmplă când rezervarea se face online

Altceva este dacă rezervarea s-a făcut de pe vreun site optându-se pentru oportunităţile ”de ultimă oră” sau pentru reduceri. Jared Simon, cofondator al „Hotel Tonight”, a afirmat că hotelurile sunt „interesate şi satisfăcute să facă reduceri, pentru că acest fapt le permite ocuparea unor camere care, altfel, ar rămâne goale”. Aceste camere sunt cele care „au rămas” şi, chiar dacă s-ar insista la Recepţie, în mod normal nu se pot schimba.

De obicei, sunt camere duble care variază în funcţie de caracteristicile hotelului. Nu este acelaşi lucru dacă este vorba despre un hotel pe malul mării, unde camerele orientate spre mare vor fi mai scumpe, sau despre un hotel din oraş, cu preţuri mai mari la etajele superioare. Importantă este şi perioada, în sezon sau extrasezon.

În general, camerele sunt single, duble, matrimoniale, tip suite. Camerele single au un pat individual, mobilier de bază şi baie. Camerele duble diferă de cele single prin faptul că au două paturi, iar camerele matrimoniale au un pat matrimonial, care, în funcţie de categoria hotelului, poate fi pat dublu, pat „queen” sau „king” (mai mare). „Suite” este un apartament cu dormitor, living şi baie. Dormitorul are mobilierul de bază, cu două paturi individuale sau unul matrimonial.