Redactia.ro
Home » Știri » Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia, după ce a fost nemulțumit de unele servicii. Cum a reușit acesta

Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia, după ce a fost nemulțumit de unele servicii. Cum a reușit acesta

Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia

Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia. Poate părea de necrezut, dar un bucureștean a reușit să-și ia înapoi banii de sejur, de la un hotel din Mamaia. Acesta a fost nemulțumit de serviciile localului, motiv pentru care și-a cerut banii, în instanță. Surprinzător este faptul că bărbatul a reușit să câștige cazul.

Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia, după ce a fost nemulțumit de unele servicii. Cum a reușit acesta

Un bucureștean a câștigat procesul cu patronul unui hotel din Mamaia. Povestea unui bucureștean a devenit cunoscută în întreaga țară, după ce a câștigat procesul cu patronatul unui hotel din Mamaia. Conform Adevărul.ro, acesta a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, care includea închirirea unui apartament în regim all inclusive, perioada 5-9 iulie, la Hotelul Victoria din Mamaia. Suma pe care bărbatul a oferit-o hotelului a fost de 3.888 de lei. Bucureșteanul susține că a închiriat un apartament pentru că are doi copii minori, unul în vârstă de 3 ani și celălalt de un an jumate. Astfel, fiecare putea fi cazat separat într-o cameră, iar din discuțiile purtate cu reprezentanții hotelului și din informațiile furnizate pe site-ul localului de cazare, reieșea faptul că aceștia vor fi cazați în condiții foarte bune.

Însă, în momentul în care au ajuns pe litoral, familia a descoperit că între camerele din apartament nu existau uși, în baie mirosea foarte urât, și deși hotelul a anunțat că se fac activități pentru copii, nu era nicio urmă de jucării. Referitor la aceste acuzații, reprezentanții hotelului Victoria au precizat că o parte dintre aceste nemulțumiri le-au fost aduse abia în ultima zi de terminare a sejurului, însă până atunci, bărbatul nu ar fi spus nimic. Ulterior, hotelul i-a propus familiie din București să fie mutată în altă cameră, dar acesta a refuzat arătând că a doua zi pleacă, cerând restituirea banilor. După ce a continuat acest proces în instanță, spre uimirea tuturor, bărbatul a avut câștig de cauză, iar hotelul trebuie să-i restituie suma de 3.888 de lei.

Turiștii au făcut rezervări la un hotel din Eforie Nord fără să știe că este închis pentru renovare

Tot în 2019, numeroși turiști au avut parte de o surpriză când au ajuns la mare. Aceștia au fost la un pas să-și rateze vacanța de vară, după ce au descoperit că au făcut rezervări la hoteluri care erau închise pentru renovare. La acea vreme, s-a aflat că proprietarul Hotelului Diana, de 3 stele, din Eforie Nord a uitat să-și anunțe turiștii că hotelul este închis pentru renovare. Localul aparține THR Marea Neagră, care operează cu 16 hoteluri. Prezentarea de pe site-uri l-a încântat și pe un turist care a cumpărat un sejur de 5 nopți, iar când a ajuns la Eforie Nord, a aflat că hotelul este închis. ”Vă dați seama cum am rămas după o noapte pe drum, obosit? Prima dată am zis că nu e ăsta, mă duc încolo, încoace… ăsta este și întreb pe cineva pe aici: Ăsta este în renovare?”, a povestit barbatul. Acesta a plătit 1.450 de lei, iar într-un final, familia bărbatului a fost redirecționată către un alt hotel din Eforie Nord.

Etichete: