Redactia.ro
Home » Monden » Probleme de sănătate pentru Anca Pandrea! Actrița trăiește momente neplăcute în aceste zile

GALERIE FOTO (5) Probleme de sănătate pentru Anca Pandrea.

Probleme de sănătate pentru Anca Pandre! În vârstă de 75 de ani, Anca Pandrea trece prin momente dificile. Actrița suferă îngrozitor din cauza problemelor de sănătate cauzate de infectarea cu noul coronavirus. Din cauza pandemiei, soția lui Iurie Darie s-a izolat în casă.

Probleme de sănătate pentru Anca Pandrea. Una dintre cele mai mari actrițe din România trece prin momente cumplite din cauza problemelor de sănătate. Anca Pandrea s-a izolat în casă din cauza pandemiei de coronavirus. Vedeta a declarat că s-a simțit foarte rău după ce a fost testată pozitiv cu noul coronavirus. Soția lui Iurie Darie a avut parte și de un moment îngrozitor, după ce s-a dezechilibrat și a căzut. “Am fost plecată cu taxiul la mai multe spitale, ca să-mi fac un set de analize. Pe drum cred că m-am îmbolnăvit, probabil că am luat virusul din aer. “Mi-a fost foarte rău, am căzut în casă, m-am lovit foarte rău şi sunt plină de vânătăi. Şi prietenii mei au avut probleme. Acum sunt acasă”, a povestit actrița pentru Click.ro.

De asemenea, partenera lui Iurie Darie a mărturisit că latifundiarul Gigi Becali a sunat-o pentru a se interesa de starea sa de sănătate, iar acest lucru a emoționat-o. Patronul FCSB i-a trimis medicamente pentru tratament. „M-a sunat Gigi Becali, ca să mă întrebe dacă am nevoie de ceva şi m-a ajutat cu medicamente”, a spus Anca Pandrea.

Nu este prima dată când actrița s-a confruntat cu probleme de sănătate. La începutul lunii septembrie, Anca Pandea a leșinat pe stradă și a fost transportantă de urgență la spital. Vedeta s-a simțit rău după ce a vizitat o mănăstire din Brașov. „De obicei nu merg în vacanțe, prefer să rămân acasă, cu Iura al meu. Plus că este și situația care e cu pandemia. Am făcut o excepție, am plecat cu două prietene la Brașov, să mai schimb aerul.

Am vizitat mai multe locuri, am fost la o biserică, totul a fost frumos. Când ne-am întors de la lăcașul sfânt, unde ne-am rugat, am simțit brusc că nu mai pot articula niciun cuvânt. Pur și simplu nu mai puteam vorbi, nu mai puteam respira.Apoi am leșinat, mi s-a făcut rău.”, declara Anca Pandrea, acum ceva timp.

Anca Pandrea, devastată după moartea lui Iurie Darie

Anca Pandrea și Iurie Darie s-au iubit timp de 26 de ani, până când moartea i-a despărțit. După o lungă suferință, actorul Iurie Darie s-a stins din viață în brațele soției. Pe 8 noiembrie, se vor împlini 9 ani de la moartea regretatului actor.

Deși murise, trupul acestuia a rămas cald pentru alte câteva ore, pentru că iubita lui a continuat să îl îmbrățișeze. „Am dormit o noapte cu trupul lui mort în brațe, atât de mult l-am iubit! Eu și Iura n-am fost suflete pereche, noi avem același suflet. Când a plecat, el a luat și o parte din mine. Când iubești, ești un suflet, nu două. Pentru mine, Iura nu a murit. În fiecare cameră am zeci de poze cu iubirea mea. Chiar dacă Dumnezeu nu ne-a dat un copil pe care ni l-am dorit foarte mult împreună, în dragostea noastră nu există bariere, nici măcar moartea nu ne desparte. La cimitir e doar trupul lui Iura pentru că sufletul lui a rămas cu mine în casă, unde mă veghează”, ne-a spus Anca Pandrea cu ochii în lacrimi.

adsmedia.ro - Ad Network
Mini Narghilea , Tigare electronica Tip Fume Vapes SIKS
Mini Narghilea Electronica Tip Fume Vapes
Kit Banda Led RGB SIKS
Difuzor de aromaterapie si purificator aer SIKS...
Banda dubla adeziva SIKS®, nu lasa urme pe pereti, reutilizabila