Home » TV » Scandalul Revelionului de la TVR nu s-a terminat! Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu: ”O mizerie de Revelion”

Scandalul Revelionului de la TVR nu s-a terminat! Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu: ”O mizerie de Revelion”

Scandalul legat de Revelionul de la TVR a devenit foarte mediatizat, iar acest lucru nu putea să-l țină departe pe Marius Manole, care i-a criticat aspru pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu.

Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu

Marius Manole este unul din cei mai apreciați actori ai generației sale și de multe ori această perioadă de pandemie, a devenit vocea actorilor. Mai mult, alături de alte câteva nume grele din lumea artistică, acesta a demarat un proiect de ajutor pentru actorii independenți. Marius Manole dorea, ca prin platforma creată, să-i ajute pe tinerii actori independenți, rămași fără contracte, să primească o subvenție, modică. Demersul său a fost aspru criticat în presa acelor zile, dar asta nu l-a demoralizat.

Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu! Marius Manole poate fi numit exponentul de geniu al generației sale, numai că, așa cum îl știm, actorul nu a putut să tacă, când a venit vorba de Televizunea Națională, și modul acesteia de a promova cultura și arta în general. Colaborarea sa cu Televizunea Națională a fosta una acceptabilă, spre bună, doar că, evenimentele recente ce au degenerat într-un adevărat scandal, l-au făcut pe Marius Manole să ia încă odată atitudine public.

Radu Pietreanu, Mugur Mihăescu și Dan Bittman au fost protagoniștii acestui fiasco televizat, tot scandalul ajungând la demiteri în cadrul TVR-ului și anchete interne. Deși cu o relație de colaborare acceptabilă, Marius Manole a decis să reacționeze, în felul său caracteristic, pe marginea tratamentelor TVR în raport cu actul artistic și, implicit, actorii implicați, el fiind exemplul elocvent al acestora.

Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu! Într-o postare pe contul personal de Facebook, Marius Manole a relatat ce s-a întâmplat în noiembrie, la ultima posibilă colaborare cu TVR, scrie playtech.ro.

”La începutul lunii noimbrie trebuia să încep filmările pentru un lung metraj făcut la TVR. Scenariul gata, distribuţia gata. Urma să discutăm partea financiară. Am fost sunat de către producătorii tvr care mi au spus că nu sunt bani. Că e un proiect de suflet şi că ar trebui să filmăm aproape gratis. Sigur că am refuzat. Era ceva foarte greu, zile lungi de filmare în frig, fără condiţii că de, nu erau bani. Văd totuşi că pentru unii au existat bani. Mulţi. Pentru mizeria aia de revelion au existat. Pentru un film nu.

Aproape toţi din distribuţie am refuzat proiectul. Totuşi, aflu că am fost înlocuiţi cu alţi actori care au acceptat să filmeze pe suma respectivă. Şi acum vă întreb… de ce dragi colegi? Ne plângem că nu suntem respectaţi. Ne plângem că nu ne sunt respectate drepturile. Că producătorii îşi bat joc de noi şi de munca noastră. Păi nu ne merităm noi soarta? Ştiam că sunt bani. Ştiam că nu e un proiect particular. Baftă, sper să merite efortul şi sacrificiul vostru.”, a scris Marius Manole pe Facebook.

Revelionul de la TVR a creat un scandal imens

Scandalul a plecat de la Dorina Rusu, membră în Consiliul Național al Audiovizualului, care a criticat dur programul de Revelion de la televiziunea publică. Aceasta este de părere că Mugur Mihăescu a “instigat la nerespectarea regulilor de protecție anti-coronavirus”. Totul, într-un moment în care mulţi români s-au uitat la televizor.

Iulian Bulai, Șeful Comisiei de Cultură din Parlament a cerut o întalnire cu CNA cu privire la programul de Revelion al TVR, catalogat de acesta drept ”o bășcălie tristă, care subminează și își bate joc de toată ideea de măsuri de protecție împotriva pendemiei, pe bani publici”.

”Sunt pentru libertatea de exprimare, dar ideea că în noaptea de Revelion, prime-time, la cea mai difuzată emisiune a anului, se invită conspirationisti și oameni care contesta orice măsură de protecție, pentru a contra-ataca toate măsurile care au fost promovate pentru a limita efectele negative ale acestei pandemii, este o greșeală în opinia mea”, a mai spus Iulian Bulai.

Marius Manole îi critică pe Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu! Actorul Mugur Mihăescu nu a stat cu mâinile în sân și și-a impus punctul de vedere despre cele întâmplate la Revelionul de la TVR și mai ales despre declarațiile făcute de personalitățile de mai sus.

”Domnule nu ți-e rușine? Să-ți fie rușine! Cum mă faci pe mine conspiraționist? Cum mă face conspiraționist acest comunist? Eu nu înțeleg nimic din ce se întâmplă. Ne întoarcem la comunism? Ne întoarcem la dictatură? Trebuie să-mi pun un tablou cu liderul suprem deasupra capului? Trebuie să aplaud la orice mi se spune? O să-l iau la mișto și pe ăsta. Dar acum ne ia el la mișto pe noi pentru că este într-o funcție în care ne poate lua la mișto”, a declarat Mugur Mihăescu.