Redactia.ro
Home » Stil de viață » Cele mai bune 5 exerciții pentru mușchii fesieri

Cele mai bune 5 exerciții pentru mușchii fesieri

Exerciții pentru mușchii fesieri

Vara este foarte aproape, așa că toți domnii, doamnele și domnișoarele încearcă din greu să revină la silueta de altădată sau să adopte un regim de viață în care este inclus și sportul, pentru prima dată. Pentru femei, exercițiile pentru posterior sunt la mare căutare. Iată care sunt cele mai eficiente exerciții pe care poți să le faci pentru un posterior de vis!

Exerciții fizice pentru un fund de vedetă. Ce trebuie să faci

Orice femeie își dorește să aibă un posterior ca a lui Jennifer Lopez. Însă, cum poți să-l obții, în realitate? Iată o selecție de exerciții fizice care te pot ajuta să atingi acel posterior mult visat. Aceste exerciții îți activează metabolismul și te ajută să arzi o mulțime de calorii astfel încât nu sunt utile nu mai pentru a-ți face un fund bombat ci și pentru a slăbi și a te tonifia. Iată care sunt cele mai eficiente exerciții pentru posterior pe care le poți face fie la tine acasă, fie la sala greutăți, dar fără să ai nevoie de aparate de fitness complicate.

Genoflexiunile simple

Chiar dacă par foarte banale trebuie să știi că genoflexiuni le sunt cu adevărat valoroase pentru fese și picioare. Este un exercițiu care te ajută să arzi foarte multe calorii și astfel vei scăpa de centimetri în plus. De aceea, este bine să le incluzi întotdeauna în antrenamentele tale.

Genoflexiunile „sumo”

Genoflexiunile sub sunt un alt tip de exercițiu foarte eficient pentru posterior.Ce diferență există între acestea și genoflexiuni le clasice.Acestea se execută ținând picioarele cat mai depărtate pestePeste umerilor. Cu cat picioarele sunt mai de purtate cu atât mușchii fesieri lucrează mai mult. Poți să ții în mâini o gantera Sau o sticlă plină cu apă.

Exercițiul step up

Un alt exercițiu pe care îl poți include în rutina ta pentru a avea un posterior frumos este step up. Este un exercițiu pe care îl poți face acasă la tine, folosindu-te de un scaun sau o canapea. Trebuie să faci câte un pas pe rând, sprijinindu-l te de acel obiect: cu cât te miști mai repede, cu atâta arderea este mai puternică.

Fandările

Fandările în față sunt foarte bune pentru că sculptează nu mai posteriorul, ci și coapsele. Trebuie să faci un pas în față și piciorul din față să fie la 90° îndoit. Piciorul acesta îl folosești pentru a te ridica și în acel moment el lucrează atât mușchii coapsei, cât și pe cei ai posteriorului.

 Fandări laterale

Și fandările laterale sunt foarte bune. Pășește cât de mult porți în lateral și coboară către sol cu posteriorul cat mai multe spate. Ai grijă ca genunchiul să nu depășească vârful piciorului.