Redactia.ro
Home » Monden » Jo are probleme de sănătate: ”Mi-a făcut și mai rău”

Jo are probleme de sănătate: ”Mi-a făcut și mai rău”

Jo are probleme de sănătate! Artista a apelat la ajutorul fanilor de pe Instagram, deoarece, oricât ar încerca să remedieze situația, totul este în zadar.

Jo are probleme de sănătate: ”Mi-a făcut și mai rău”

Jo are probleme de sănătate! Cântăreața este cuprinsă de disperare, deoarece nu știe la ce metodă să mai apeleze pentru a-și remedia starea de sănătate. Îngrijorată, a cerut un sfat fanilor de pe Instagram, transmite Spynews.

Mai exact, Jo se confruntă de câteva zile cu insomnii grave. Ea încearcă să scape de ele prin meditație, citit sau uitat la seriale pentru a-și obosi ochii, dar tot nu reușeșete să adoarmă și, dimpotrivă, stă trează până la 5-6 dimineața. Chiar dacă reușeșet să adoarmă, se trezește brusc panicată. De altfel, oricât ar dormi se trezește tot obosită.

„Hai să vă povestesc ceva și să îmi spuneți ce ați face în locul meu. Eu de vreo 3-4 zile nu mai pot să dorm. Am niște insomnii grave și orice aș face, de la exerciții de respirație, meditat, citit, uitat la serial ca să-mi obisesc ochii, orice, orice, nu pot să adorm. Adică oricât de obosită aș fi și oricât de târziu ajung acasă, mă bag în pat și tot până la 5-6 dimineața nu pot să adorm. La un moment dat adorm, mă mai trezesc așa cu panici, mai adorm iar. Dorm în reprize. Nu înșeleg nimic, mă trezesc și mai obosită.”, a spus JO pe Instagram.

Jo: ”Nu vreau să iau somnifere”

Jo a încercat, deja, și pastile pentru a reuși să adoarmă, însă, tot nu a funcționat. Ba chiar i-au agravat și mai mult starea și refuză să apeleze la somnifere.

„Am încercat valeriană și melatonină și nu a funcționat, mi-a făcut chiar și mai rău, iar somnifere nu vreau să iau”, a mai spus cântăreața fanilor.

Ce spun specialiștii despre insomnii

Specialiștii spun că de vină pentru insomnii este și alimentația. Trebuie să mâncăm cu două ore înainte de a ne pune la culcare. De asemenea, cafeina din organism, din cauza consumului de cafea, iar nu ne poate lăsa să ne odihnim corespunzător.

„Dureaza sase ore sa dispara jumatate din cafeina din organismul tau. Daca cantitatea de cafeina e mare, va fi inca prezenta in corpul tau si la 4 dimineata“ afirmă Dr. Edelman.  Același medic spune că depresia poate fi un alt factor al insomniilor. „Depresia este un factor compromitator frecvent al somnului si este mult mai frecvent la femei decat la barbati“ afirmă Dr. Edelman.

De asemnea, experții mai spun că pentru un somn odihnitor putem consuma alimente care să ne ofere melatonină, precum: ceapă verde, sparanghelul, bananele, cireșe, nuci sau ceaiuri pe bază de plante. Iar în privința exercițiilor fizice, acestea nu sunt recomandate după ora 17:00 și trebuie să fim atenți ca, în locul unde dormim să nu fie zgomote sau temperaturi extreme. Schimbarea mediului poate fi o altă cauză din care nu ne putem odihni pe timp de noapte.

Loading...