LIDL România a transmis o informare importantă pentru toți consumatorii magazinului. Aceștia au făcut rechemarea unui produs vegan. Iată toate detaliile!
Anunț oficial LIDL
Lidl a anunțat rechemarea unui produs, deoarece au fost depistate urme de nuci in produs, nedeclarate pe ambalaj:
„Data: 02.09.2022 Afisare până la: 16.09.2022
INFORMATIE IMPORTANTĂ PENTRU CONSUMATORI
Lidl România vă informează cu privire la RECHEMAREA şi returnarea produsului „Caribbean Style Cheesecake Vegan fructul pasiunii, 2x100g”
Bucureşti, România, 02.09.2022, producătorul Emmi Dessert Italia S.p.a recheamă preventiv produsul,Caribbean Style Cheesecake Vegan fructul pasiunii, 2x100g” din lotul 170922 şi cu termenul de valabilitate 17.09.2022. Ca urmare a analizării produsului, au fost depistate urme de nuci in produs, nedeclarate pe ambalaj.
Din motive ce ţin de siguranţa consumatorului, producatorul Emmi Dessert Italia S.p.a si Lidl România au reacţionat fără întârziere şi au scos produsul de la vânzare. Produsul poate fi returnat în toate magazinele Lidl. Contravaloarea acestuia va fi restituită, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal. Această rechemare vizează exclusiv produsul „Caribbean Style Cheesecake Vegan fructul pasiunii, 2x100g” din lotul 170922 și cu termenul de valabilitate „17.09.2022″.
Alte produse vândute de Lidl România, inclusiv alte produse din gama Caribbean Style, nu sunt
afectate de această rechemare.
Pentru mai multe informații, ne puteți contacta telefonic la 0800.896.622 sau pe adresa de mail info@lidl.ro”, se arată în informare.

Povestea LIDL România
Cei de la LIDL sunt considerați printre cei mai buni retaileri din țara noastră. Aceștia și-au atins obiectivele încă din primii ani pe piața din România:
„În anul 2011, am deschis primele magazine LIDL în România. De atunci, am ajuns în topul retailerilor din România și ne-am adus contribuția la dezvoltarea economiei locale. În prezent, avem aproximativ 10.000 de angajați, peste 300 de magazineși 5 centre logistice.
Încă de la începuturile business-ului nostru, în Germania în anilor 1930, obiectivul nostru a fost să oferim calitate și prospețime la cel mai bun preț” , potrivit site-ului magazinului.





















