PPC Energie, cunoscut anterior sub numele de ENEL, a transmis un anunț semnificativ pentru toți clienții săi din România cu privire la programul de funcționare în perioada minivacanței 24-26 ianuarie 2025 și modificări importante legate de facturarea consumului de energie.
PPC anunță modificări importante pentru clienții din România
Având în vedere că vineri, 24 ianuarie 2025, este zi de sărbătoare legală, majoritatea magazinelor PPC din București, Giurgiu și Ilfov vor fi închise. Cu toate acestea, magazinul din Galeriile Titan, București, va rămâne deschis în intervalul orar 09:00 – 20:00, pentru a deservi clienții care au nevoie de asistență directă.
Serviciul de call-center disponibil pentru informații automate
În această perioadă, serviciul de call-center PPC va fi disponibil exclusiv pentru furnizarea de informații automate, precum transmiterea indexului de consum, detalii despre factură și sold. Clienții pot transmite indexul de energie electrică sau gaz online, fie prin aplicația myPPC, fie pe pagina web a companiei. Pentru detalii suplimentare, clienții pot apela următoarele numere de telefon:
- 0800 07 07 01 – pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială.
- 0800 07 08 09 – pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat.
- 021 9977 – tarif normal, disponibil în România și din străinătate, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Recalcularea facturilor pentru perioada octombrie-decembrie 2024
PPC Energie a anunțat că facturile aferente consumului de energie electrică din perioada octombrie-decembrie 2024 vor fi stornate și recalculăte pentru a reflecta recentele modificări legislative în domeniu. Aceste modificări sunt necesare ca urmare a amânării colectării contribuției pentru taxa CfD (Contracte pentru Diferență) până la 1 aprilie 2025, în conformitate cu noile reglementări legislative.
„Conform noilor reglementări, colectarea contribuției pentru taxa CfD va începe din 1 aprilie 2025 și nu din 1 octombrie 2024, așa cum a fost prevăzut inițial în legislație. Prin urmare, după cum este menționat în noul act normativ, este necesar să stornăm și să emitem din nou facturile aferente consumului din lunile octombrie-decembrie 2024”, anunţă PPC.
Clienții PPC Energie sunt învățați să utilizeze resursele digitale disponibile pentru a gestiona conturile lor de energie și pentru a rămâne informați cu privire la modificările legislative și procedurile de recalculare a facturilor. Compania învățează clienții să contacteze serviciul de call-center pentru orice întrebare suplimentară legată de contractele lor de furnizare a energiei.
Sursa foto: Arhivă